Ishøj-holdet triumferede i "Slaget om Køge bugt"

dato

I en spændende golfdyst arrangeret af Ishøj Golf, dystede klubberne Mjølnerknæjterne, CGC og Brøndby i det traditionsrige "Slaget om Køge bugt". Hver klub stillede op med tre boldpartier, hvor en spiller fra hver klub indgik i hver bold.

Mjølnerknæjterne viste sig som dagens vindere med en samlet pointscore på 678, mens CGC og Brøndby opnåede henholdsvis 669 og 668 point. En bemærkelsesværdig præstation blev leveret af en Ishøj-spiller, som klarede banen med 71 slag og opnåede 42 stableford-point. Deltagerne ser allerede frem til næste golfdyst.

Kilde: Ishøj Golf
Mest læste artikler