Ida Byrge Sørensen udnævnt til ny direktør i Ishøj Kommune

dato

Ida Byrge Sørensen tiltræder som ny direktør i Ishøj Kommune med start den 1. august. Hendes udnævnelse blev enstemmigt vedtaget af Ishøj Byråd den 24. juni, støttet af et enigt ansættelsesudvalg.

Som direktør vil hun få ansvar for områderne Sundhed og Omsorg, Dagtilbud og Uddannelse samt Børn og Forebyggelse. I en kommentar udtrykker Ida Byrge Sørensen sin glæde ved at blive en del af Ishøj-fællesskabet og ser frem til at styrke kommunens velfærd sammen med medarbejdere, politikere og borgere.