Ishøj Sportsrideklub holder fast i weekendens planlagte sommerstævne, der finder sted lørdag og søndag den 27. og 28. juni. Klubben har på deres Facebookside annonceret, at de er godt forberedte på de varme forhold og har iværksat en række tiltag for både ryttere og heste.
Der vil være frit tilgængelige vandbaljer og mulighed for at spule hestene efter ridt. Derudover er der købt ekstra vand ind til både heste og ryttere. Dommerne har givet tilladelse til, at deltagerne kan ride uden jakke og handsker, og klubbens fungerende formand, der er dyrlæge, vil være til stede under hele stævnet. Alle deltagere opfordres til at tage individuelle hensyn for deres heste. Rideklubben ser frem til et skønt stævne på trods af temperaturen.
Kilde: Ishøj Sportsrideklub