Christina og Allan sejrede i golfturnering i Ishøj

dato

På en solrig sommerdag, hvor temperaturen allerede klokken 8:30 nåede 28 grader, blev golfturneringen "Weekenden spilles ind" afholdt hos Ishøj Golf. Arrangementet samlede en gruppe entusiastiske spillere på klubbens intermediatebane, kendt for sine fantastiske greens.

Humøret var højt blandt deltagerne, hvor flere imponerede med deres scores. Christina og Allan nåede til tops i konkurrencen med hver 24 point, en præstation der blev ekstra bemærkelsesværdig grunden varmen.

Næste turnering er planlagt til fredag den 10. juli, og der forventes lige så stor tilslutning.

Kilde: Ishøj Golf
Mest læste artikler