Ishøj IF U13 opnåede topplaceringer ved Guld Cup i Tårnby

dato

Ishøj IF's U13-drenge deltog søndag i Guld Cup, som blev afholdt af Tårnby FF, og markerede sig flot i konkurrencen. Med hele 22 spillere repræsenterede klubben to hold.

Trods udfordrende varmeforhold viste drengene stærkt sammenhold og kampånd i kampen om titlerne. Begge hold gjorde en imponerende indsats, hvor det ene hold nåede finalen og sikrede sig en 2. plads, mens det andet hold sluttede på en 3. plads.

Klubben udtrykker stolthed over indsatsen og ser frem til sæsonens afsluttende stævne i den kommende weekend, før sommerferien begynder.

Kilde: Ishøj IF