Kasper Biel triumferer igen ved Mandagselite i Ishøj Golf

dato

Ishøj Golf blev mandag den 15. juni vært for endnu en omgang Mandagselite, hvor 20 spillere trodsede vinden til konkurrencer sponsoreret af Mohr's Tagentreprise. Vejret gav udfordringer, hvilket afspejledes i spilleres resultater.

I GIR-konkurrencen endte Magnus Bendtsen øverst med 9 GIR, skarpt forfulgt af Kasper Biel og Kim de Fries Nielsen. Søren Jacobsen dominerede fairway-konkurrencen suverænt med 10 fairways.

Kasper Biel sikrede sig sejren med dagens bedste score på 74 slag, mens Kim de Fries Nielsen og Magnus Bendtsen delte andenpladsen med 77 slag. Baneforholdene betød færre birdies end forventet, men arrangementet sluttede med 23 i alt.

Den næste runde, Mandagselite 8, finder sted i morgen, med JDI Consult som boldsponsor og nye spændende konkurrencer.

Kilde: Ishøj Golf