BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Udekørende IT-geni søges
Som udekørende Lifecycle specialist er du bindeleddet mellem kunderne og vores kunde. Så kan du yde en fantastisk service og agere i en pulserende hverdag, kan du være den vi mangler.
Få succes som Lifecycle specialist hos vores kunde
Som Lifecycle specialist i vores serviceafdeling bliver du en del af Danmarks største leverandør af it-serviceydelser. Serviceafdelingen har mere end 80 teknikere, der arbejder over hele landet med levering af alle typer services. Lige fra traditionel afhjælpning af hardwarefejl på servere, PC, POS, og printere til levering af installations- og supportydelser på komplekse systemer.
Vi arbejder alle ugens 7 dage fra 07.30-20.00, hvor det må forventes, at man indgår i en arbejdsplan med forskudte arbejdstider.
Som Lifecycle specialist vil dine primære opgaver være at køre service på en lang række POS udstyr, såsom Dankortterminaler, Scanner, Pos-pc og butiksservere i en lang række forskellige butikker. Du vil blive ansat i vores Lifecycle Services afdeling, hvor vi udover vores retail forretning også Swapper udstyr ved vores kunder, samt leverer telemedicinske løsninger til regioner og kommuner.
Opgaverne vil derfor være forskelligartede, og til tider kræver det en mindre fysisk indsats, da man skal forvente indimellem at færdes under en kasselinje eller et skrivebord for at løse opgaven.
Du vil indgå i et tæt samarbejde med vores servicecenter, som planlægger dagligdagens opgaver med kunder.
Såfremt man har den rette profil, men ingen erfaring, vil vi forestå den fornødne oplæring.
Du vil blive ansat i Afdelingen Lifecycle Services Vest som ligger under Device & Onsite-services, som bl.a. også består af et værksted, Klargøring, PC-afdeling, Print og Serverafdeling.
Som Lifecycle specialist hos vores kunde ønsker vi, at du:
- Trives med at bruge lang tid på landevejen.
- Ser muligheder frem for begrænsninger.
- Har gode samarbejdsevner, og forstår hvad der er god service for vores kunder.
- Er omstillingsparat og robust.
- Arbejder struktureret, også ved et højt aktivitetsniveau.
- Godt humør og en evne til at drive sig selv.
- Er i besiddelse af gyldigt kørekort.
- Har en ren straffeattest, idet der er krav om sikkerhedsgodkendelser ved f.eks. PET og FE.
Om dig
Det er en fordel, at du har kendskab til en eller flere af følgende punkter:
- Har kendskab eller gerne vil arbejde med POS/Retail kunder og opgaver
- Vil arbejde med opsætning og nedtagning af it-udstyr
- Office Pakken
- Team samarbejde
- Tidligere arbejdet med it
Der vil være tale om et Try and Hire forløb, hvor man i starten af sin ansættelse vil være ansat hos All Recruit. Lønnen er 27.000 + pension.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
All Recruit, Vibeholms Allé 25, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://app.elvium.com/da/positions/22464/c/applications/new?referer_host=www.jobnet.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877450