To lønkonsulenter til spændende og alsidigt job i et fagligt stærkt team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde i en mindre kommune med store ambitioner, engagerede medarbejdere og en samarbejdskultur, der går på tværs af områder og niveauer? Så søger vi to nye lønkonsulenter, der kan arbejde selvstændigt og godt kan lide at have indflydelse på løsningen af egne opgaver, men samtidig er en holdspiller, der brænder for den organisation du bliver en del af. 

Vi drømmer om to nye kollegaer, der har vilje, lyst og evne til at arbejde med lønadministration og afstemninger. Det er vigtigt for os, at du er nysgerrig, favner bredt, har god forståelse for løn- og personaleadministration, og har eller ønsker at få en bred viden om løn- og ansættelsesvilkår inden for den kommunale sektor. Vi bruger KMD Opus lønsystem, og det vil være en fordel, hvis du har kendskab til det, men det er ikke et krav.

Du vil komme til at håndtere alle personalegrupper, samt alle typer af ansættelser på tværs af kommunen. Du skal derfor have lyst til og interesse for en hverdag med stor bredde i opgaverne. Er dette ikke muligt fra starten, så arbejder vi derhen sammen. 

For begge stillinger gælder det, at dagene aldrig er ens, men der vil dog være en række tilbagevendende opgaver. Opgaverne består bl.a. i: 

  • Lønsagsbehandling
  • Lettere personaleadministration, udfærdigelse af ansættelsesbrev, timetalsændring, lønsammensætning, fratrædelse m.v.
  • Rådgivning og vejledning til ledere, administrative medarbejder, lønmodtager og øvrige samarbejdspartner i relation til alle spørgsmål vedrørende løn, ansættelsesvilkår, barsel, sygdom, refusion og ferieregler m.m.
  • Ændringer i E-indkomst og SKAT
  • Afstemninger af lønkonti
  • Ansøgning om og behandling af diverse refusioner (dagpenge, flexjob, barsel og AKUT)

Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt, og tager ansvar for opgaverne på lige fod med dine kollegaer. Det gør vi bl.a. gennem LEAN, og det er derfor vigtigt at man påtager sig et ansvar for de fælles opgaver. Du bliver en del af et mindre team og en enhed, der vægter samarbejdet og relationerne højt, har det sjovt med hinanden og som vil gøre sig umage for, at du kan føle dig hjemme.

Du bliver en del af et stærkt hold

Som lønkonsulent bliver du en del af HR, Jura & Løn. Vores primære rolle er at yde faglig bistand og rådgivning til hele organisationen, både det politiske og administrative niveau, omkring Jura, HR og løn. 

HR teamet består af 3 juridiske personalekonsulenter, 1 administrativ personalekonsulent og 2 udviklingskonsulenter. Jura teamet består af 4 jurister og en studentermedhjælper. Løn teamet består af 4 lønkonsulenter, der efter en organisationsændring og tilpasning er i gang med at opbygge et nyt team. Ambitionerne og det faglige niveau er højt, stemningen er god og man "vil hinanden". Vi tager alle ansvar for opgaverne og anvender digitale værktøjer så meget som muligt. Og flere er på vej. 

HR, Jura & Løn er en del af den centrale stabsafdeling "Økonomi og Stab". I alt er vi knap 75 medarbejdere, der tilsammen varetager økonomidrift- og styring, IT-support- og drift, tværgående digitaliseringstræk, løn, HR- drift og udvikling samt juridisk bistand. Det er Økonomi og Stabs ansvar, at der er styr på basis, så den øvrige organisation kan koncentrere sig om at understøtte og udvikle rammerne om det gode liv i fremtidens bæredygtige velfærdsby; Albertslund.

Vi kan tilbyde:: 

  • et spændende og udfordrende job i en bæredygtig by for børnene, det grønne og fællesskabet
  • nogle fantastiske kollegaer, som venter på at byde dig velkommen og glæder sig til samarbejdet med dig
  • stor bredde i opgaverne
  • gode muligheder for at præge jobindholdet og sætte dine kompetencer i spil 
  • fleksibel arbejdstid med mulighed for 1-2 hjemmearbejdsdage

Ansøgning og tiltrædelse
Stillingerne er faste stillinger på 37 timer på overenskomstvilkår. Lønindplacering sker efter forhandling mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.

Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling. 

Det er en forudsætning for din ansættelse i Albertslund Kommune, at du har en gyldig arbejds- og opholdstilladelse. 

Albertslund Kommune har røgfri arbejdstid.

Der er ansøgningsfrist torsdag den 17. august 2023. Vi holder 1. samtaler onsdag den 23. august 2023  og evt. 2. samtaler mandag den 28. august 2023.

Du kan blive klogere på Albertslund som by og arbejdsplads på www.albertslund.dk

Du er velkommen til at kontakte leder af Økonomi & Stab, Søren Winther Rasmussen på tlf. 91 17 13 67, eller lønkonsulent Elena Jasmin Høgskær Johansen på 60 56 24 09, hvis du har spørgsmål til stillingen.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f5d122af)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ØS - HR & Jura, Nordmarks Alle, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=f5d122af&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879710

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet