BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at understøtte aktivitet og deltagelse i hverdagen for borgere med funktionsnedsættelser?
Vil du gerne arbejde tværfagligt med en masse dygtige kollegaer, som alle arbejder med serviceloven?
- Så er det måske dig vi leder efter...
I Ishøj kommune søger vi to terapeuter med erfaring eller interesse indenfor hjælpemiddelformidling.
Om stillingen
Du vil primært arbejde med sagsbehandling ift. servicelovens §§112, 113 og 116 samt levering af hjælpemidler til de ansatte i hjemmeplejen (APV).
Du vil indgå i et nystartet team med en visitator, en forløbskoordinator, en socialrådgiver sammt en sagsbehandlende terapeut. Teamet er en del af Social- og Sundhedsfaglig enhed som består af 25 kollegaer, hvoraf der er 2 ledere og 3 faglige koordinatorer.
Vi betjener borgere inden for ældre- og socialområdet. Centrets kerneopgaver ligger indenfor områderne ældrepleje, genoptræning, plejehjem, handicap, placering på krisecenter/forsorgshjem, socialpsykiatri, hjemløse og misbrug. Vi er et ambitiøst center, der sætter borgeren i førersædet og agerer facilitator og samarbejdspartner med borgerne.
Vi arbejder med faglig kvalitet, har fokus på at dygtiggøre os i tværfagligt samarbejde samt møder borgerne, hinanden og vores øvrige kollegaer med nysgerrighed.
Hvad kan vi tilbyde dig?
- En god onboarding, med mulighed for mentor
- Et spændende og varieret job, hvor du arbejder selvstændigt og er med til at præge udviklingen
- Flekstid, selvtilrettelæggelse af opgaver og mulighed for hjemmearbejde
- At blive en del af et team med flere fagligheder og perspektiver
- En organisation, hvor høj faglighed, godt kollegaskab og samarbejde er i fokus
- En enhed, hvor vi sammen med borger finder de kreative løsninger på tværs af lovgivning
- En arbejdsplads med en uformel omgangstone og plads til humor
- Har erfaring med eller interesse for sagsbehandling af hjælpemidler
- Har en sundhedsfaglig baggrund, som ergo- eller fysioterapeut
- Er optaget af borgerperspektivet med faglighed i din sagsbehandling, dokumentation og forvaltning
- Har gode kommunikative evner, både skriftligt og mundtligt og forstår at arbejde systematisk
- Har gode samarbejdsevner og er åben for dialog
- Trives med at have mange bolde i luften og kan bevare overblikket
Vil du vide mere?
Hvis du har nogle spørgsmål om os, vores organisering eller andet er du velkommen til at kontakte teamleder for myndighed Line Buur Svensson på linbs@ishoj.dk eller 21671439.
Frist for ansøgning er 10. juni og vi afholder samtaler tirsdag 18. juni.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingerne er som udgangspunkt på 37 timer med ansættelse hurtigst muligt, senest 01.08.2024
Ansættelse finder sted i henhold til gældende overenskomst.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ishøj Kommune, Ishøj Store Torv, 2635 Ishøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6051312