Servicemedarbejder til kundecenter i Ishøj hos Power

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet

Til Power søger vi servicemindede kundeservicemedarbejdere til at indgå i det eksisterende team i Powers kundecenter i Ishøj.

Dine primære opgaver er at besvare henvendelser fra Powers kunder via telefon. Du vil blive ansvarlig for at levere en professionel og effektiv kundeservice, som skal munde ud i, at du finder den rette løsning på de udfordringer kunderne måtte have. Du vil indgå i et team, hvor tilfredse kunder, kollegial sparring og socialt samvær er i højsædet. Salgsteamet står for de gode salg, så du skal udelukkende koncentrere dig om den sublime service til kunderne!

Om dig

Det er vigtigt, at du trives med at yde en høj service og motiveres af en travl hverdag. Som person forstår du vigtigheden i at gå til opgaverne med et smil og ser en glæde i at bidrage positivt i en travl hverdag. Du er udadvendt, resultatorienteret og har gennemslagskraft. Derudover er det vigtigt, at du kan holde hovedet koldt i travle situationer, og at du kan multitaske.

Derudover håber vi, at du kan nikke genkendende til, at du:

  • Tager ansvar for dine opgaver og følger kunden til dørs
  • Har lysten og energien til den udadvendte rolle og formår at kommunikere sikkert og præcist i telefonen
  • Har erfaring med PC arbejde og har flair for at begå dig i systemer
  • Arbejder selvstændigt og er løsningsorienteret
  • Har et udpræget servicegen
  • Behersker dansk på skrift og i tale samt kan begå dig på engelsk

Du vil blive ansat i en periode, hvor Power har ekstra travlt. Det betyder, at du skal være indstillet på, at udvidede arbejdstider og skæve vagter forekommer i dit vikariat, og du er som person ikke bleg for at give en ekstra hånd med, når der er gang i butikken. Du elsker et højt arbejdstempo og kan holde fokus og humøret højt samtidig.

Praktisk

Opstart er tirsdag d. 15. oktober. Der er tale om en fuldtidsstilling og varigheden er 3 måneder med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 09.00-20.00 i hverdagene og i tidsrummet 09.00-14.00 i weekenden. Ved arbejde i weekenden vil du have en tilhørende hverdag fri, således at den gennemsnitlige arbejdstid pr. uge vil være 37 timer.

Ved travle perioder som Black Week, julehandel m.m. vil der være udvidede åbningstider til kl. 22.00 eller 23.00, hvor du og teamet i disse perioder bliver vagtfast herefter.

Din vagtplan aftales med Power ved opstart.

Løn og andre medarbejdergoder

Lønnen er en timeløn på 127 kr. og dertil kommer et overenskomstbestemt tillæg på 9% som ligeledes bliver udbetalt. Du får altså en timeløn på 138,43 kr., når tillægget er lagt oveni.

Der er mulighed for at blive en del af Powers lækre kantineordning, så du slipper for de kedelige leverpostejmadder.

I tilfælde af fastansættelse vil du være omfattet af følgende medarbejdergoder:

  • Løn-timetillæg
  • Pensionsordning og sundhedsaftale
  • Personalerabatter i alle Power butikkerne, hvor du kan få op til 50% rabat på mobilabonnementer, hotelophold m.m.
  • Et anciennitetstillæg på 463 kr./md efter 12 måneders ansættelse. Din anciennitet regnes fra første ansættelsesdag, hvorfor hele perioden for ansættelsen gennem Moment betragtes som anciennitet.

Proces

Vi kontakter dig med henblik på et telefoninterview i løbet af uge 38 og 39, men send gerne din ansøgning allerede nu.

Der vil afholdes assesment hos Moment d. 2. oktober 2024 i tidsrummet 09.30-12:30 og deltagelse i dette er en forudsætning for ansættelse.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6112995

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet