BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
- vær med til at skabe et liv i bevægelse
Trives du i en alsidig hverdag, hvor du kan gøre en forskel for kunder og kollegaer? Og har du et godt overblik og en god logistisk sans? Så er du måske vores nye servicekoordinator!
Som servicekoordinator er du en vigtig back-up for vores behandlere, så vi kan yde en professionel service af vores kunder i klinikken. Du bidrager med en effektiv håndtering af det fysiske vareflow, så de produkter behandlerne skal bruge, er på det rette sted i rette tid.
Vi kan tilbyde dig en varieret hverdag med mange kontaktpunkter til kunder, samarbejdspartnere og kollegaer på tværs af hele Sahva. Du bliver en del af et engageret og fagligt dygtigt team med imødekommende og hjælpsomme kollegaer, som glæder sig til at tage imod dig.
Stillingen er på fuldtid og du får fast arbejdssted på vores hovedklinik i Brøndby.
Jobbet indebærer blandt andet:
- Personlig modtagelse, varesalg og kundevejledning i en pæn og ryddelig klinik og butik
- Varemodtagelse og daglig forsendelse af produkter og pakker samt lageropfyldning og -styring
- Support til behandlerne, fx med tidsbestilling eller ombooking af kunder og mindre administrative opgaver, såsom journalisering og kontakt til andre dele af Sahva.
Derudover skal du aktivt bidrage til den generelle udvikling og optimering af arbejdsopgaverne i afdelingen samt et velfungerende og resultatorienteret samarbejde internt i Sahva.
Din baggrund:
Din vej til jobbet kan være mange, men det vigtigste er, at du har god erfaring med kundeservice, varemodtagelse og forsendelser meget gerne fra butik eller lignende. Vi anvender ERP- og kundebookingsystemer i hverdagen, og derfor skal du gerne have IT-flair, eller ikke være bange for at lære det.
Som person er du imødekommende og en god teamplayer, der stortrives i en alsidig hverdag, hvor du kan gøre en forskel for kunder og kollegaer. Du har et godt overblik med en struktureret og proaktiv tilgang til opgaverne, og du tør at tage ansvar, når situationen kræver det.
Vi tilbyder:
Hos Sahva bliver du en del af et fagligt højt miljø og et fællesskab med gode interne muligheder for faglig og personlig sparring. Du bliver mødt af en rummelig, men også resultatorienteret og inkluderende kultur, hvor udveksling af meninger og holdninger bliver værdsat.
Vi har fokus på medarbejdertrivsel. Det betyder, at vi arbejder aktivt med resultaterne af vores tilfredshedsundersøgelser og APV, og som medarbejder bliver du involveret, så du får indflydelse på vores fælles trivsel.
Vores ledere har løbende dialog via 1:1-samtaler med deres ansatte, og de arbejder ud fra et veldefineret ledelsesgrundlag, som bygger på en troværdig, respektfuld, motiverende og resultatorienteret ledelsesadfærd, som sikrer, at vi udnytter dit potentiale.
Interesseret?
Er du drevet af at bidrage til menneskers livskvalitet, og kan du se dig selv udfolde dit talent i jobbet? Så send os dit CV og en kort motiveret ansøgning hurtigst muligt. Vi gør opmærksom på, at jobannoncen fjernes, når vi har modtaget de ønskede ansøgninger.
Har du spørgsmål om jobbet, er du velkommen til at kontakte Klinikchef, Mette Lauritsen på telefon 28 80 70 28.
Se mere på vores ansøgersite: https://sahva.ofir.com
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=806176ef)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Sahva A/S, Nykær, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=806176ef&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856528