Sekretær for borgmesteren

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Sekretær for borgmesteren i Ishøj Kommune

Vi søger en proaktiv og dygtig sekretær til primært at understøtte vores borgmester. Du bliver en central del af vores Ledelsessekretariat, som består af 21 engagerede kollegaer, der alle sammen servicerer og understøtter direktionen, byrådet og borgmesteren i dagligdagen. Du vil især få et tæt makkerskab med sekretæren for kommunaldirektøren.

Din rolle og ansvar:

Du vil blive en borgmesterens tætteste samarbejdspartner i dagligdagen og din væsentligste opgave bliver at sørge for, at der er styr på hendes kalender, at sørge for mødemateriale, håndtere henvendelser til borgmesteren, bestille mødeforplejning og alle mulige andre opgaver, der kan opstå i dagligdagen. De væsentligste opgaver er:

  • Kalenderstyring for borgmesteren.
  • Håndtering af henvendelser – såvel skriftligt som telefonisk.
  • Koordinere og forberede møder, inklusiv dagsordener, materialer, referater og opfølgning.
  • Fungere som administrativ tovholder på arrangementer, såsom konferencer og seminarer.
  • Assistere med økonomioverblik og fakturahåndtering i samarbejde med ledelsen i Center for Ledelse og Strategi.

Du får et tæt samarbejde med dine kollegaer i hele Center for Ledelse og Strategi, men også med kollegaer i andre dele af kommunen og i andre kommuner.

I Center for Ledelse og Strategi er vi i alt 21 kollegaer med mange forskellige fagligheder. Vi har det til fælles, at vi alle sammen er optaget af at understøtte ledelsen og resten af organisationen indenfor bl.a. sekretariatsbetjening, kommunikation, HR, udvikling m.m. Vi har et tværfagligt og professionelt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og høj social værdi.

Vi søger en person, der:

Har erfaring fra lignende roller, fortrinsvis med kontoruddannelse eller som ledelses-/direktionssekretær. Du behøver ikke at have mange års erfaring – det væsentligste er, at du trives med at understøtte og servicere.

Det er vigtigt, at du er proaktiv og har øje for, hvad borgmesteren har brug for i morgen og i overmorgen. Du er god til at håndtere forskelligartede opgaver – også når dagen bringer noget andet, end du havde forventet. Og du holder hovedet koldt i pressede situationer.

Du har en stærk administrativ og koordinerende evne med fokus på detaljer og kvalitet i arbejdet. Du er omhyggelig med korrekturlæsning.

Du er vant til at arbejde med officepakken (herunder powerpoint og excel), og vi ser også gerne, at du er fortrolig med et ESDH-system. Kender du til OPUS eller et andet økonomisystem er det også et plus.

Som person er du:

Professionel i din tilgang til arbejdet. Du har øje for den fortrolighed, jobbet indimellem kræver, har forståelse for organisatoriske værdier og en stor grad af integritet.

Empatisk, med en naturlig tilgang til at forstå og imødekomme andres behov.

Organiseret og effektiv i strukturering af daglige opgaver, sikrende en glidende og sammenhængende arbejdsdag for ledelsen.

Samarbejdsvillig, med et positivt syn på teamwork og bidrag til fællesskabet.

Er du klar til at gøre en forskel i Ishøj Kommune?

Send din ansøgning og CV til os og bliv en del af et team, hvor dit arbejde værdsættes og gør en konkret forskel.

Vi tilbyder mulighed for fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse samt hjemmearbejde. Nem adgang til rådhuset uanset om du kommer med S-tog, cykel eller bil – og også gode parkeringsmulighed. Vi har kantine på rådhuset og god udsigt over byen fra rådhusets 7. sal, hvor vi har til huse.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen er på 37 timer ugentligt og med tiltrædelse snarest muligt og senest d. 1 juni 2014

Yderligere information

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Kommunikation og Ledelsessekretariatet Katharina Edlenborg Ahrensberg på tlf. 20 51 34 61

Der er ansøgningsfrist søndag d. 21. april 2024, og vi vil afholde til samtaler tirsdag d. 23. april 2024

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ishøj Kommune, Ishøj Store Torv, 2635 Ishøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025133

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet