REMONDIS A/S: Servicekoordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kender du følelsen af at blive en halv meter højere, når du har løst en udfordring for en kunde eller en kollega? Og er du en sand superstjerne til at balancere mange opgaver sideløbende i et job, hvor to dage ikke er ens?

”Det kan godt være, du ikke ved, hvad dagen bringer af udfordringer, når du møder ind. Men én ting er sikkert – du får det fedt med dine kollegaer. For vi har en holdånd ud over det sædvanlige, og vi hjælper hinanden med alle slags opgaver – også dem, der ikke ligger på vores eget bord,” siger Tina Jørgensen, Kundeservicechef.

Velkommen til REMONDIS

Hos REMONDIS indsamler og håndterer vi al slags affald for både private og virksomheder. Desuden tilbyder vi rådgivning inden for affaldssortering og genanvendelse af affald. Vores kunder tæller alle typer virksomheder lige fra den lille bagerforretning til de helt store industrivirksomheder.

Du bliver en del af vores drifts- og kundeserviceafdeling på vores hovedkontor i Ishøj. Vi supporterer vores miljøkonsulenter, Backoffice og driftsafdeling og servicerer alle vores erhvervskunder. Vi har en meget stor berøringsflade hver eneste dag, og god service er essentielt for alt, hvad vi laver.

Du servicerer og supporterer både kolleger og kunder

I det daglige beskæftiger du dig med alle opgaver, der ligger hos os i Kundeservice, som blandt andet inkluderer:

  • Drift i vores CRM-system og hjemmeside
  • Onboarding af nye kunder i samarbejde med vores salgsafdeling
  • Rådgivning af vores kunder med henblik på sortering og Affaldsloven
  • Mersalg til vores eksisterende kunder og optimering af løsninger
  • Ny salg til mindre kunder, over telefon og online-systemer
  • Fakturering, kreditering m.m.
  • Kvalitetssikring af data
  • Løbende optimering af arbejdsgange sammen med resten af teamet
  • Telefonisk kundebetjening og håndtering af indbakker.

Veludviklet servicegen og udpræget struktursans

Du er typen, der ser udfordringer frem for problemer. Og så trives du med at være den, der servicerer kunder såvel som kolleger. Derfor går du gerne den ekstra mil for at løse alles henvendelser. Det kræver en god portion selvstændighed og evnen til at kommunikere konstruktivt med både kunder, kolleger og chauffører. Samtidig har du gennemslagskraft og er ikke bange for at træde i karakter, hvis der er behov for det.

Fordi du er omstillingsparat, skræmmer det dig ikke, når der opstår uventet travlhed, som pludselig kræver din opmærksomhed. For du bevarer altid overblikket og er vant til at håndtere mange, forskellige opgaver sideløbende.

Måske har du en baggrund inden for logistik, shipping, kundeservice, salg eller lignende. Det allervigtigste er, at du:

  • Er lærenem og hurtigt bliver selvkørende
  • Har en god energi og et behageligt væsen, der kan mærkes i den anden ende af telefonen og mailen
  • Er serviceminded og grundig i alt, hvad du laver
  • Trives med blandingen af rutineopgaver og alt det uventede, der kommer ind fra højre gennem hele dagen
  • Er en sand teamplayer og drives af samarbejdet med dine kolleger
  • Meget omstillingsparat
  • Trives i en virksomhed i udvikling og forandring
  • Har et godt kendskab til Office-pakken.

Alt det du bliver en del af

REMONDIS A/S er på en spændende udviklingsrejse, som i særdeleshed inkluderer vores team. I september 2022 tog vi vores nye hovedkontor i brug i Ishøj. Vi sidder i vores egen bygning ved siden af hovedkontoret og har en daglig gang af vores chauffører og kolleger fra hovedkontoret.

Vi repræsenterer alle aldersgrupper her, har det hyggeligt og sjovt i vores hverdag samtidig med, at vi er meget seriøse omkring vores arbejde. Vi yder altid en ekstra indsats – både for vores kunder og hinanden. Vi søger hele tiden at udvikle os og har altid ja-hatten på ift. forbedring og optimering.

Stemningen er afslappet, kaffemængden stor, og der er altid et godt grin lige om hjørnet. Så, er du til komplekse opgaver og en varieret arbejdsdag, så sørger vi for at klæde dig godt på til det hele.

Du er vores nye servicekoordinator, er du ikke?

Vi kan ikke vente med at høre fra dig, så send os din ansøgning og dit CV via QuickApply-knappen ”Ansøg” hurtigst muligt, og senest søndag den 10. september 2023. Vi indkalder til samtaler løbende og forbeholder os retten til at ansætte før fristens udløb. Kun ansøgninger modtaget via QuickApply-knappen vil komme i betragtning

Har du spørgsmål til stillingen? Tag endelig fat i Kundeservice- og Kommunikationschef Tina Jørgensen på telefon: 3037 1429.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Om REMONDIS A/S

REMONDIS A/S er en del af én af verdens største virksomheder indenfor renovation og affaldshåndtering. REMONDIS globalt beskæftiger omkring 40.000 medarbejdere, på 800 lokationer i 30 forskellige lande.

Vores kernekompetence i Danmark er indsamling, transport og sortering af affald. Vores kunder er private virksomheder, såvel som kommuner og statslige ministerier og -institutioner. Vi har en ambition om at udvide vores aktiviteter i Danmark, herunder også at sikre fortsat udvikling af teknik, ny viden, engagerede medarbejdere, samt at kunne yde den service vores nuværende og nye kunder efterspørger nu og i fremtiden.

Du kan læse mere om REMONDIS A/S her og se vores video om REMONDIS A/S her.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

REMONDIS A/S, Industrikrogen, 2635 Ishøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.jobindex.dk/jobannonce/488940/servicekoordinator

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5894008

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet