BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Skal du holde sabbatår? Så er du måske vores nye Piccolo/Piccoline
Vi søger en positiv, udadvendt, serviceminded og mødestabil piccolo/piccoline. Hvis du kan se dig selv i ovenstående, er du det helt rette match til et fuldtidsjob i vores reception, hvor du kan sætte din can-do attitude i spil.
Du vil blive en del af et lille team sammen med vores receptionist, hvor I sammen skaber det daglige omdrejningspunkt for den høje servicestandard, vi møder vores gæster og kollegaer med - og med et smil på læben.
I TimeVision har du rig mulighed for at udvikle dig fagligt såvel som personligt sammen med dygtige og søde kollegaer. Vi kan tilbyde dig et afvekslende job på en arbejdsplads, der vægter trivsel højt. Du vil derfor blive en del af en hverdag der byder på en positiv kultur og uformel omgangstone.
Dine arbejdsopgaver har stor variation – alt mellem faste daglige rutiner og ad hoc-opgaver, som fx:
- Mødeforberedelse - opdækning og forplejning
- Servicering af vores køkkenområder
- Oprydning, opfyldning og forfaldent køkkenarbejde
- Reception - telefonomstilling og modtagelse af vores gæster
- Postbehandling, scannings- og kopieringsopgaver
- Diverse bestillinger og indkøb ved behov.
Du er det helt rette match, hvis du…
- færdiggør eller har færdiggjort gymnasiet
- er i gang med eller påbegynder sabbatår i sommeren 2023
- er initiativrig, ruller ærmerne op og følger dine opgaver til dørs
- er motiveret til at lære nyt og gerne vil udfordres
- er god til IT og har mod på nye tekniske udfordringer
- er energisk, smilende, har humor og let til grin
- er flydende i dansk - både mundtligt og skriftligt.
Stillingen som Piccolo/Piccoline er som udgangspunkt et-årig ansættelse med start 1. juli eller efter aftale.
Vi kan tilbyde dig
Du vil hos os få et spændende og selvstændigt job, hvor du vil få ansvaret for diverse praktiske og administrative opgaver. Derudover vil du få indblik i en spændende branche i udvikling.
Du vil få en attraktiv og konkurrencedygtig lønpakke, der afspejler dine kompetencer og arbejdsopgaver samt pension, sundheds- og tandforsikring og mange attraktive personalegoder.
Morgenbrød, frokostordning, frisk frugt, kaffe/te og sodavand er en del af den daglige forplejning for vores ansatte og vi finder gerne en anledning til at mødes i festligt lag.
Vi har en virksomhedskultur med fokus på inklusion og diversitet, og vi er i høj grad vores sociale ansvar bevidst. Vores personaleforening sørger desuden for en masse sociale initiativer, som fx padeltennis, DHL-løb og juletræsarrangement.
Vores kontor er i Brøndby, på Park Allé, tæt på offentlige transportmidler og nabo til den kommende letbane – der er parkeringspladser lige ved døren, hvis du kommer i bil.
Lyder vi som din kommende arbejdsplads, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning og CV via vores hjemmeside. Ansøgninger læses løbende - så send gerne afsted allerede i dag.
Har du spørgsmål omkring stillingen eller TimeVision som virksomhed, er du velkommen til at kontakte HR Manager, Lone Jørgensen, på telefon 4355 0534.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TimeGruppen A/S, Park Alle 295, 2. sal, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://timegruppen.dk/om-os/karriere/?hr=show-job/149742&linkref=110347&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840770