BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Drømmer du om et meningsfuldt arbejde, hvor du hver dag er med til at gøre en kæmpe forskel for andre mennesker? Og vil du gerne udfordres både fagligt og personligt?
Så læs med her:
Ydelsesafdelingen i Ishøj Jobcenter søger en økonomisk sagsbehandler til ansættelse pr. 1. oktober 2024 eller eventuelt tidligere.
Den ledige stilling omhandler behandling af sager om fleksløntilskud, ledighedsydelse, ressourceforløbsydelse og enkeltydelser efter aktivlovens §§ 82 og 82 a. Vi servicerer vores borgere både skriftligt, telefonisk og ved personlige henvendelser.
Vi har vores egne sagsstammer, men vi er meget opmærksomme på at hjælpe hinanden i det daglige, når det brænder på. Ingen står alene og vi løfter i flok.
Vores forventninger til dig
Vi forventer, at du er engageret, initiativrig og tager din del af ansvaret for, at vi lykkes i fællesskab.
Vi forventer også, at du har en mangeårig erfaring fra ydelsesområdet og at du er fortrolig med KY.
Du skal være i stand til at yde en ordentlig og værdig sagsbehandling, hvor borgeren er i centrum.
Du skal kunne omsætte kompliceret lovgivning til konkrete og individuelle afgørelser. Her er det særligt vigtigt, at du er dygtig til at formulere dig både skriftlig og mundtligt på en enkel og let forståelig måde.
Vi har et tæt samarbejde med centrets job- og ungekonsulenter og vi ved, at vi kun kan lykkes i fællesskab. Derfor forventer vi, at du vil bidrage positivt til det brede samarbejde på tværs af hele centret.
Din uddannelse
Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for offentlig administration. Det kan fx være en offentlig kontoruddannelse, kommunom, socialrådgiver/formidler eller en bachelor i offentlig administration.
Vi tilbyder
Vi tilbyder et meningsfuldt arbejde med gode kolleger, som værdsætter det positive arbejdsmiljø og passer på hinanden.
Vi er ambitiøse og vi prioriterer hele tiden at udvikle os. Derfor er flere i gang med uddannelse og andre deltager på relevante kurser.
Du vil blive ansat i en organisation i løbende udvikling, som du kan være med til præge opbygningen af.
Lønnen aftales og fastsættes efter dine kvalifikationer.
Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Om Ydelsesafdelingen
I afdelingen er vi 11 medarbejdere fordelt på 3 teams og én afdelingsleder. Vi brænder alle sammen for ydelsesområdet og vi værdsætter den gode trivsel på arbejdspladsen.
Vores kerneopgave handler om, at vi lykkes, når både borgere og virksomheder oplever en værdig sagsbehandling, hvor vi med det økonomiske sikkerhedsnet understøtter borgernes vej til hel eller delvis selvforsørgelse.
Vi er forankret i Center for Beskæftigelse og Erhverv (Jobcentret), hvor vi er ca. 70 medarbejdere.
Hør mere om jobbet
Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Kasper Wolffbrandt på telefon: 21 13 16 43.
Ansøgningen skal være os i hænde senest onsdag den 21. august 2024.
Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 27. august 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ishøj Kommune, Ishøj Store Torv, 2635 Ishøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6090179