Økonomikonsulent til Center for Beskæftigelse og Erhverv i Ishøj Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hvis du har lyst til at være økonomikonsulent i er ung organisation med høje ambitioner og styr på økonomien, så er du måske vores nye kollega.

Center for Beskæftigelse og Erhverv blev etableret den 1. januar 2022 i forbindelse med, at Ishøj Kommune hjemtog arbejdsmarkedsområdet fra det forpligtigende samarbejde med Vallensbæk kommune. Vi er derfor stadig en ung organisation med høje ambitioner. Økonomisk står vi på et godt fundament, hvor der er styr på budget, kontoplan, konteringspraksis mv., så det afspejler vores ambitionsniveau. Vi har desuden et stærkt gensidigt samarbejde med den centrale økonomifunktion omkring de mange snitflader og det økonomiske årshjul.

Som økonomikonsulent skal du være med til at videreudvikle centerets økonomistyring og kan derfor forvente at skulle påtage dig et stort ansvar for centrets økonomi sammen med centerchefen. Du kommer til at arbejde med alle dele af centerets overodnede økonomistyring. Center for Beskæftigelse og Erhverv består af ca. 70 medarbejdere og har bl.a. ansvar for den kommunale ungeindsats, ydelsesudbetalinger, beskæftigelsestilbud og -ordninger, erhvervssamarbejde og virksomhedsservice.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Bistå centerledelsen med at holde styr på centerets økonomi
  • Budgetlægning, budgetopfølgning og regnskabsaflæggelse for alle dele af centerets økonomi
  • Sammen med det øvrige sekretariat at udvikle og vedligeholde et ledelsesinformationssystem, prognoser og styringsværktøjer
  • Samarbejde med økonomiafdelingen og økonomikonsulenterne i de øvrige centre i kommunen
  • Samarbejde og dialog med revisionen

Vi forventer at du:

  • Har erfaring med kommunal økonomi. Det kan være fra en central økonomifunktion med understøttelse af kommunale centre, eller fra en stilling som økonomikonsulent i et center. Det optimale vil være erfaring med beskæftigelsesområdet, men det er ikke et krav.
  • Arbejder systematisk, struktureret og er omhyggelig og kvalitetsbevidst.
  • Kan arbejde selvstændigt, men også er god til at til at samarbejde med både kollegaer og på tværs af faggrupper.

Vi kan tilbyde:

  • Et udfordrende og varieret job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • Et job med høj grad af frihed i opgavetilrettelæggelsen, men også et stort ansvar for egne opgaver.
  • Mulighed for fleksibel arbejdstid og hjemmearbejde (Vi har fra 1. marts 2024 indført fleksibel fredag på arbejdspladsen).
  • Løn efter kvalifikationer.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer, men et lavere timetal kan aftales. Forventet ansættelse er pr. 1. maj 2024 eller hurtigst muligt.

Om Center for Beskæftigelse og Erhverv i Ishøj

Vi er ca. 70 medarbejdere i Center for Beskæftigelse og Erhverv, og består af 4 afdelinger: Ungeindsatsen, Job og Kompetencer, Ydelsesafdelingen og Sekretariatet. Du vil blive tilknyttet Sekretariatet, som består af 10 medarbejdere, og du vil referere direkte til centerchefen. Vi holder til på Vejlebrovej 59 A, 2635 Ishøj.

Hør mere om jobbet

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Centerchef Jørgen Dan Pedersen på tlf.: 4024 2868.

Ansøgningen med bilag skal sendes senest søndag den 17. marts 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 21. marts 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ishøj Kommune, Ishøj Store Torv, 2635 Ishøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001502

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet