BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Drømmer du om at gøre en forskel som økonomikonsulent i en dynamisk afdeling?
Er du løsningsorienteret, analytisk og god til processer? Har du lyst til at arbejde i en politisk styret organisation, hvor du kan bidrage til at udvikle og styrke vores kommunes økonomi – og dermed borgernes liv? Vil du med på en spændende udviklingsrejse, hvor vi optimerer vores processer og rolle i organisationen?
Om Økonomiafdelingen
Økonomiafdelingen består af 25 engagerede medarbejdere med højt fagligt niveau. Vi håndterer en bred portefølje inden for økonomi, ledelsesinformation, løn, indkøb, udbud, opkrævning og ejendomsskat.
Dine opgaver som økonomikonsulent er bl.a.:
-
Koordinering af budgetopfølgningsprocessen i samarbejde med dine kollegaer
-
Økonomisk rådgivning og styring
-
Forberedelse af politisk materiale og oplæg til topledelsen
-
Sparringspartner vedrørende ledelsesinformation
-
Udvikling af teamets processer.
Som en del af afdelingen vil du være involveret i forskellige projekter på tværs af teams. I Budget- og Regnskabsteamet, der pt. består af 9 dygige medarbejdere, skal du understøtte både det politiske niveau, ledelsen og organisationen på tværs. Du vil få en nøglerolle i kommunens centrale økonomifunktion, hvor du samarbejder med dygtige kollegaer og får ansvar for både faste driftsopgaver og udviklingsopgaver - interne såvel som tværgående projekter - som du selv kan være med til at præge.
Vi anvender OPUS-Økonomi, NEMØkonomi, SBSYS m.m. Kendskab til disse systemer er en fordel, men ikke et krav – vi sørger selvfølgelig for den nødvendige oplæring. Erfaring med Office365 værktøjer er en fordel, men vigtigst er din lyst til at lære og udvikle dig.
Kvalifikationer
Vi ser gerne, at du kan genkende dig selv i nogle af disse punkter:
-
Kan arbejde tværgående og skabe og vedligeholde gode relationer
-
Trives med ansvar og deadlines og har et godt humør og en positiv energi
-
Er en stærk sparringspartner for chefer, projektledere mv., som ikke har økonomi som primær faglighed
-
Har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation og kan bidrage til udarbejdelse af beslutningsoplæg på økonomiområdet
-
Har erfaring fra kommunal forvaltning
-
Arbejder systematisk og struktureret med blik for detaljen
-
Har evne og lyst til at forstå brugernes behov og omsætte idéer til virkelighed.
Vi vægter personlighed højt. Du kan derfor både være erfaren eller nyuddannet, det vigtigste er, at du har gode samarbejdsevner og trives med læring, udvikling og forandring.
Vi tilbyder
-
En afdeling med et godt arbejdsmiljø, hvor vi stræber efter at være en af Danmarks bedste arbejdspladser og har en af de bedste udsigter til Køge Bugt
-
En dagligdag med fuld fart på, en stejl læringskurve og et spændende, udfordrende og udviklende job i en hverdag præget af en uformel omgangstone og højt humør
-
Et afvekslende og selvstændigt job med dygtige og engagerede kolleger i en organisation, der er stor nok til, at vi på nogle områder kan gå forrest, men samtidig så lille, at der hverken er langt til politikere eller borgere
-
Et stærkt fagligt miljø, hvor fællesnævneren er, at vi er sat i verden for at skabe værdi, og hvor videndeling, samarbejde og en løsningsorienteret tilgang til opgaverne er en naturlig del af hverdagen
Vi værdsætter diversitet og opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge, uanset baggrund.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af Økonomi Viktoria Becker Feldstedt på telefon 21 56 55 15 eller mail vikbef@ishoj.dk eller økonomikonsulent Carsten Ellefsen på 43 57 74 72.
Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den d. 23. september kl. 10.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 39.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ishøj Kommune, Ishøj Store Torv, 2635 Ishøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6108217