Medarbejdere, der brænder for eventplanlægning og er skarp til at koordinere på tværs

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brøndby

Kan du stable et event på benene med alt, hvad det indebærer? Og ved du samtidig, hvordan du rammer forskellige målgrupper og opbygger stærke relationer? Så har du nu muligheden for at blive en del af en spændende og alsidig hverdag i Politiskolens rekrutteringsteam.

Om jobbet
Politiskolen har en lang række rekrutteringsindsatser, der skal bidrage til at tiltrække flere kvalificerede ansøgere til politiuddannelserne. Indsatserne afvikles i samarbejde med politikredsene og omfatter bl.a. praktikforløb, karriere- og uddannelsesmesser, åbent hus på Politiskolen samt løbende indsatser med eksterne samarbejdspartnere. Området har stor bevågenhed og er præget af, at konkurrencen om de uddannelsessøgende er større end nogensinde.

Din primære opgave er at koordinere og planlægge rekrutteringsindsatserne med politikredsene, så de både matcher dét målgruppen efterspørger og samtidig viser uddannelsernes bredde og de mange efterfølgende jobmuligheder i politiet. Derudover er du ansvarlig for at opbygge og vedligeholde de gode relationer med såvel vores nuværende eksterne samarbejdspartnere som interne rekrutteringsansvarlige i politikredsene, og holde dem orienteret om nye tiltag og tendenser.

Strategisk planlægger med relationelt flair
Du kan lægge det store puslespil i forhold til events i løbet af året og ved samtidig, hvilke aktiviteter der effektfuldt rammer de enkelte målgrupper. Du har en relevant videregående uddannelse og måske allerede erfaring inden for eventplanlægning, employer branding og relationsskabelse.

Du besidder et stort overblik, kan arbejde selvstændigt og skabe fremdrift over dine opgaver. Som person får du energi af at planlægge både de store linjer og følge opgaverne til dørs med de små detaljer – også når det går stærkt og kalenderen er fyldt med aktiviteter. Desuden er du god til nytænkning, og tør forfølge og afprøve nye muligheder, når de opstår. Det falder dig naturligt at opbygge og vedligeholde relationer, da det er afgørende for succes i stillingen. Du skal befinde dig godt med at kommunikere både på mail og over telefon, da du skal koordinere på tværs af hele landet.

Dine nye kollegaer
Center for Politirekruttering består af ca. 20 medarbejdere, som er en blanding af politifolk, akademikere og kontoruddannede. Der er høj faglighed inden for forskellige ansvarsområder og med et fokus på at vidensdele på tværs, så vi løbende kan udvikle vores arbejdsprocesser. Vi har en uformel tone, hvor der er plads til grin og godt humør, samtidig med at vi individuelt skaber fremdrift og eksekverer i fællesskab.

Løn- og ansættelsesvilkår

Har du en akademisk uddannelse, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du indplaceres på baggrund af kvalifikationer.

Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Brøndbyøster Boulevard 30, 2605 Brøndby, men der vil også skulle løses opgaver med udgangspunkt fra vores uddannelsescenter i Vejle.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Stillingen er som udgangspunkt til besættelse snarest muligt.

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål til en stilling på Politiskolen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Dorte Zibrandtsen, tlf. 4122 0422.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Samtaler afholdes løbende.

Ansøgningsfrist: 19. juni 2023 

Om Rigspolitiet
I politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve – uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.
Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks i alt 15 politikredse fordelt på 12 kredse i Danmark, politiet i Grønland og på Færøerne samt National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK). I Rigspolitiet udvikler vi strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, politisk betjening, indkøb af politiets udstyr og køretøjer samt HR-opgaver.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

POLITISKOLEN, Brøndbyøster Boulevard, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/rp10856

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850803

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet