BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Økonomiafdelingen søger en lønkonsulent
Har du interesse for lønopgaven? Motiveres du af udvikling og forbedring, men især også af at have styr på driften i dagligdagen? Så er du måske vores nye kollega i det centrale Lønteam i Ishøj Kommune.
I Lønteamet sætter vi en stor ære i at have styr på tingene, hjælpe og servicere organisationen i det daglige arbejde med lønadministration. Vi er i gang med flere spændende projekter for at gøre os mere robuste i opgaveløsningen.
Det er derfor muligt med stillingen at være med til at præge den ledige stilling, og har du projekterfaring er det en klar fordel.
Du vil få en vigtig rolle i vores økonomiafdeling, som udover Lønteamet består af Bogholderi og Indkøb samt Budget og Regnskab. Hele afdelingen har en stor kontaktflade med resten af organisationen, og der vil således være en del HR-relaterede opgaver. Vi sidder på rådhusets øverste etage i moderne lokaler med god udsigt ud over kommunen og Køge Bugt.
Din profil
Du er servicemindet, har et digitalt mindset og trives som medspiller i et team. Derudover er du pligtopfyldende, struktureret og har øje for detaljer. Du har erfaring med lønopgaven, gerne fra en kommune, men det er ikke et krav.
Arbejdsopgaver og kvalifikationer
Som lønkonsulent vil du være en del af det daglige arbejde med lønadministration fra A-Z. Derudover vil der være nogle forskelligartede opgaver og projekter, som kan komme i spil. Det betyder også, at alt efter dine kompetencer og interesser, vil du kunne få indflydelse på stillingens indhold, da vi er optaget af at udnytte teamets kompetencer bedst muligt.
Dine opgaver/ansvarsområder vil være:
- Lønsagsbehandling på Velfærdsområdet
- Barselsrefusioner – gerne kendskab til refusioner generelt
- Lønrelaterede afstemninger
- Tabt arbejdsfortjeneste
Det er ikke vigtigt for os, om du har mange års erfaring eller lige er blevet færdiguddannet. Du vil få mulighed for at blive oplært i de lønkompetencer, som du måske ikke allerede har. Dette giver dig gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.
Det der virkelig betyder noget, er din drivkraft, motivation, interesse for løn, og at du kan arbejde godt i et team.
Vi anvender KMD OPUS løn og personale, så et kendskab hertil vil være en klar fordel, men ikke et krav. Du er åben for nye måder at gøre tingene på og sætter pris på kvalitet i opgaveløsningen, ligesom du er hurtig til at danne dig et godt overblik, og er god til at planlægge og prioritere dine opgaver. Du er åben og udadvendt i din kontakt med både kolleger i Lønteamet og i resten af organisationen.
Vi tilbyder
En spændende stilling med mange samarbejdsflader rundt i organisationen. Gode og dygtige kolleger, mulighed for personlig og faglig udvikling – på en arbejdsplads hvor vi arbejder hen imod at blive ’Danmarks bedste arbejdsplads’. Vi lægger stor vægt på god trivsel, og på hvordan vi kan spille hinanden gode.
Stillingen er normeret til 37 timer, og tiltrædelse er pr. 1. december 2024. Aflønning sker efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest mandag d. 21 oktober.
Vi afholder samtaler i uge 43 og 44.
Ansøgningen sker ved at udfylde spørgsmålene på Ishøj Kommunes Rekrutteringsplatform HR-ON.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt leder af Økonomi Viktoria Becker Feldstedt på tlf.: 21 56 55 15 eller mail: vikbef@ishoj.dk eller faglig koordinator Mia Syrene Leegaard Holm på tlf.: 43 57 70 66 eller mail: milho@ishoj.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ishøj Kommune, Ishøj Store Torv, 2635 Ishøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6107254