Om stillingen
Ishøj Kommune søger en engageret og struktureret konsulent til at styrke og udvikle kommunens indkøbs- og udbudsarbejde. Du vil blive en del af en udbuds- og indkøbsfunktion med 3 ansatte, hvor samarbejde, kvalitet og bæredygtige løsninger er omdrejningspunkter. Du får to erfarne kollegaer med mange års erfaring inden for udbud og indkøb.
Som konsulent hos os får du en unik mulighed for at sætte dit præg på kommunens indkøbsprocesser og sikre, at kommunens institutioner understøttes i bedste praksis. Samtidig vil vi gerne have sat strøm til afrapporteringen ift. at udvikle ledelsesrapportering på complience.
Ishøj er en mindre kommune hvorfor dine arbejdsopgaver vil komme til at spænde over en bred portefølje inden for udbuds- og contract management opgaver. Vi forventer at du bl.a. skal assistere ved udbudsopgaver inden for velfærdsområderne og it og digitalisering.
Stillingen vil have en bred berøringsflade med fagområderne i kommunen, og omgangstonen er uformel og præget af at finde løsninger. Du kommer til at skulle kommunikere specialiseret viden på en let forståelig måde på tværs af ledelseshierarkier og faggrupper.
Dette er en stilling, der vil udfordre og udvikle dig inden for et spændende fagområde – og med et reelt fokus på samfundsansvar og bæredygtige løsninger, der gør en forskel for borgerne.
Arbejdsopgaver
- Planlægning og gennemførelse af udbud og tilbudsindhentningsprocesser i tæt samarbejde med kommunens centre og afdelinger
- Kontraktopfølgning
- Rådgivning, støtte og vejledning af kommunens centre og afdelinger omkring indkøb og udbudsprocesser
- Compliancemålinger
Kvalifikationer
Du har en relevant videregående kandidatuddannelse, fx som Cand.merc.jur. Nyuddannede kan komme i betragtning.
Du vil skulle arbejde tæt sammen med forskellige fagområder, så det er afgørende, at du er god til at samarbejde med mange interessenter. Du skal kunne drive processer, være fokuseret og løsningsorienteret samt kommunikere effektivt på tværs af niveauer og faggrupper.
Vi forventer, at du er ambitiøs, pligtopfyldende, kan arbejde selvstændigt og er dygtig til at følge opgaver helt til dørs, samtidig med at du trives i et team hvor der er flere bolde i luften samtidig.
Det er vigtigt for os, at du kan formulere dig klart og korrekt på dansk, både skriftligt og mundtligt, ligesom du skal have analytiske evner, øje for detaljer og se fascinationen i at arbejde med mange data. Endelig er erfaring med udbudsret og indkøbsprocesser i offentlig sektor en fordel, men ikke et krav.
Vi tilbyder
- En spændende stilling, hvor du har mulighed for at arbejde tæt på beslutningstagere og få indflydelse på centrale processer.
- Et godt og uformelt arbejdsmiljø med engagerede og kompetente kollegaer.
- Mulighed for efteruddannelse og faglig udvikling, herunder kurser inden for udbuds- og indkøbsret.
- Fleksibel arbejdsplads med mulighed for at arbejde hjemme op til to dage om ugen.
Ansøgning
Har du lyst til at være med til at skabe værdi gennem god og ansvarlig indkøbspraksis i Ishøj Kommune? Send din ansøgning og CV senest 5. maj 2025. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Malene Kjærsgaard, leder af Økonomistyring og Analyse, på telefon 23825726 eller mail malkja@ishoj.dk eller Anders Lundsager, Indkøbs- og udbudsansvarlig, telefon 29125880 eller mail alund@ishoj.dk.
Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler i slutningen af uge 19.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ishøj Kommune, Ishøj Store Torv, 2635 Ishøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-05-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/4db03435-b9c8-491a-82fa-3e35ec370d62