BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Glostrup og Brøndby
Har du mod på en spændende arbejdsplads, som i øjeblikket skriver historie i politiet? Kan du se dig selv som en del af opbygningen af Danmarks nye Nationale Enhed for Særlig Kriminalitet (NSK) og Politiskolen i Brøndby? Så er det måske dig, vi leder efter.
Vi er i dag en sektion på 9 medarbejdere, hvor DLM kontoret (Device Lifecycle Mangement) udgør et team på 2 medarbejdere. Vi har arbejdsplads i Ejby, Glostrup. DLM kontoret har ansvaret og budgettet for alt politiets udstyr der skal levetidsudskiftes i politikredsene, Rigspolitiet, PET og Anklagemyndigheden. Derudover har vi ansvaret for al indkøb af standard IT for vores egne ansvarsområder, som er NSK og Politiskolen. Vi søger en kollega, der med et struktureret overblik og et højt serviceniveau, kan understøtte alle vores kollegaer i politiet. Vores fokus er at udøve den bedste sparring og service til vores kollegaer. Du vil blive en del af en enhed, hvor vi selvstændigt løser opgaverne, og hvor det er vigtigt, at du kan arbejde på tværs af Koncern IT med vores andre afdelinger.
Din hverdag som indkøbskoordinator i DLM kontoret
Du understøtter alle brugere i politiet, Rigspolitiet, PET og Anklagemyndigheden. Her er dit servicegen, sparring og indsats afgørende for, at politiet kan løse sine kerneopgaver. Din primære rolle er at analysere, rådgive og indkøbe det udstyr der ønskes via en sag. Derudover har du ansvaret for budgettet af de hardware typer som dit ansvarsområde.
Det primære arbejdsområde er varetagelse af opgaver i DLM faserne rådgivning, investeringsplanlægning, budget samt installation og test. Omfanget af arbejdsopgaver vil være:
- Rådgivning og investeringsplanlægning
- Strategisk Indkøb samt leverancestyring
- Varemodtagelse af udstyr og kontering af fakturaer
- Udarbejdelse af nyt årsbudget for levetids udskiftning (LCM)
- Deltage i en eventuel beredskabssituation, samt projektarbejde.
Jobbet er varieret og stiller krav til dine analytiske færdigheder og din evne til at skabe struktur.
Du skal være forberedt på at bistå med anskaffelse af udstyr i forbindelse med aktioner eller andre beredskabssituationer, så derfor skal du være forberedt på tilkald uden for normal arbejdstid.
Hvem er du?
Vi forventer, at du har et grundlæggende kendskab til it-udstyr. Vi lægger vægt på, at du arbejder struktureret og har nemt ved at skabe overblik. Da du får budgetansvar forventer vi, at du har arbejdet med budgetter. Det er vigtigt, at du besidder et veludviklet servicegen og går positivt til både små og store opgaver. Du er fleksibel og formår at holde hovedet koldt og give en god service, selv når du har mange bolde i luften. Det falder dig naturligt at skabe gode relationer til kolleger og samarbejdspartnere, og du har en god fornemmelse for, hvordan du skal gebærde dig og kommunikere. Du er teamorienteret og bidrager positivt til kollegafællesskabet, men trives samtidigt godt med selvstændige opgaver.
Vi forventer at du har kørekort til kategori B således, at du kan køre mellem de forskellige lokaliteter ved f.eks. møder.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT-SAMDATA samt OAO-S-fællesoverenskomsten.
Stillingen er på 37 timer om ugen. Størstedelen af din arbejdstid vil ligge i dagtimerne på hverdage. Du må dog påregne, at arbejdstiden lejlighedsvis kan være uden for almindelig dagsarbejdstid (aften, nat og weekend).
Dit ansættelsessted bliver Rigspolitiet, Koncern IT med tjenestested i National enhed for Særlig Kriminalitet på Ejby Industrivej 125, 2600 Glostrup. Primær mødested vil være i Ejby.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Kontakt og ansøgning
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder i Koncern IT NSK og Politiskolen, Kimi Schwartz, på tlf.: 41747440. Du kan finde generel information om politiet og om politiet som arbejdsplads på www.politi.dk
Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du oprette en ansøgning og vedlægge dit CV pr. job, du vil søge. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger flere jobs i Politiet samtidigt. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Ud over ansøgning og CV bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Ansøgningsfrist: 18. maj 2023
I politiet arbejder vi alle sammen for tryghed og sikkerhed
I politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve – uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.
Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks i alt 15 politikredse fordelt på 12 kredse i Danmark, politiet i Grønland og på Færøerne samt National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK). I Rigspolitiet udvikler vi strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, politisk betjening, indkøb af politiets udstyr og køretøjer samt HR-opgaver.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9cdff11a)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
RIGSPOLITIET, Ejby Industrivej, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=9cdff11a&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5822630