HR MEDAREBJDER

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du på udkig efter at udvide din HR-værktøjskasse og kontinuerligt skærpe dine færdigheder? Ønsker du at blive en del af vores dynamiske HR-team og bidrage aktivt til professionel og effektiv personalehåndtering?

Som vores nye HR-medarbejdere vil du have en nøgleposition i organisationen med et primært fokus på effektiv og professionel personalehåndtering. Dine arbejdsopgaver spænder bredt fra rekruttering og ansættelse til lønberegning og vejledning af både ledere og medarbejdere. Dit bidrag vil være afgørende for at forme vores HR-strategi og sikre, at vores administrative processer altid er på højeste niveau.

Vær en nøglespiller i vores teams succes. 

Som HR medarbejder vil du spille en betydningsfuld i personalehåndtering. Vi søger en samarbejdsvillig og entusiastisk medarbejder, der aktivt vil deltage i opbygningen af en højtydende afdeling. 

Ansvarsområder: 

  • Personaleadministrative opgaver, herunder behandling af sager om rekruttering og
  • Ansættelse, lønberegninger, barsel, sygefravær,refusioner,herunder løntilskud mv.
  • Vejledning af ledere og medarbejdere i personaleadministrative spørgsmål
  • Deltage i administrationen af HR og administrative systemer
  • At bidrage til at udarbejde ledelsesinformation
  • Koordinere med HR team angående onboarding og HR policies og procedure. 
  • Udarbejdelse af jobopslag i samarbejde med HR team og jobansøgninger 

Har du, hvad der skal til? 

Den ideelle kandidat besidder:

  • Relevant erhvervserfaring, helst inden for HR (minimum 1-2 år)
  • Stærke kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og som en del af et team
  • Grundlæggende kendskab til dansk arbejdsret, funktionærloven, ferieloven og GDPR.

Flydende engelsk både skriftligt og mundtligt ville være ideelt, da vi er et internationalt sammensat team.

Hvad får du ud af det?

Her er nogle af de ting, du kan forvente:

Wellness – din trivsel er vores prioritet. Vi vil have, at du er på det bedste, når du arbejder hos os. For at støtte din sundhed og trivsel tilbyder vi et massageprogram tilgængeligt for alle vores medarbejdere. Nyd fordelene ved regelmæssig massage, der hjælper med at lindre spændinger og fremme generel trivsel.

Sundhedsprogram – Din trivsel er vores anliggende. Vi tilbyder en 'Healthcare ordning' til alle vores medarbejdere for at forbedre og opretholde din generelle sundhed og trivsel.

Din arbejdsplads - Vores kontorer vil være din primære arbejdsplads med fleksibilitet. Ansættelses-teamet vil drøfte principperne for vores hybrid arbejdsmodel, rolle, begrundelse og hyppighed med dig.

Nikola Tesla er vores rollemodel. Hans nysgerrighed, kreativitet og fantasi inspirerer alt, hvad vi gør. Vi stræber efter at skabe en mangfoldig, dynamisk og inkluderende kultur i UXV, hvor alle føler sig sikre, værdsatte og som de hører til.

UXV-organisationen er stolt af at være en international arbejdsplads, hvor mangfoldighed og inklusion er en del af vores DNA.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

UXV Technologies ApS, Brogrenen, 2635 Ishøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5929569

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet