Er du vores nye økonomimedarbejder?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da en af vores økonomimedarbejdere har valgt nye udfordringer, søger vi hurtigst muligt en erfaren, dygtig og engageret økonomimedarbejder til Social- og Sundhedsforvaltningens økonomiteam. 

Økonomiteamet består af otte medarbejdere, som du vil komme til at arbejde tæt sammen med. 

Vi har en travl og omskiftelig hverdag, hvor fokus er at sikre den bedst mulige betjening af vores samarbejdspartnere. I teamet er der en uhøjtidelig og uformel omgangstone. 

Du bliver en del af Social- og Sundhedsforvaltningens centrale stabsfunktion, som koordinerer budgetlægning, budgetopfølgning, prognoser, regnskabsaflæggelse og IT-sikkerhed på forvaltningens samlede område.

Om stillingen:

Du vil få en alsidig hverdag med mange forskelligartede opgaver, lige fra understøttelse af og kontakt til kommunens dag- og botilbudssteder på det specialiserede voksenområde, til at beregne og sende opkrævninger for takster og egenbetalinger for bostederne.

Om dig:

  • Du har en relevant økonomisk uddannelse, f.eks. administrationsbachelor, kommunom.
  • Du har erfaring fra en kommune, gerne for det specialiserede voksenområde.
  • Gode Excel kompetencer
  • Gerne kendskab til fagsystemet Nexus
  • Gerne kendskab til økonomisystemet Prisme
  • Er serviceminded, fleksibel og omstillingsparat
  • Er omhyggelig og struktureret med sans for detaljer
  • Du har evner til at arbejde selvstændigt men også som en del af et team
  • Du er en person, der har humor og kan bidrage til det sociale liv i teamet.

Dine opgaver vil primært være driftsopgaver for det specialiserede voksenområde:

  • Servicere og være kontaktperson for områdets dag- og botilbud med områdets økonomi
  • Udarbejde månedlig ledelsesinformation for området
  • Beregne takster og egenbetalinger samt fakturering via KMD-Nexus
  • Opfølgning på restancer i samarbejde med kommunens opkrævningsafdeling
  • Deltage i andre budget- og regnskabsfunktioner for området

Vi tilbyder:

En arbejdsplads med højt til loftet, plads til grin, gode kolleger, rum til faglig udvikling og mulighed for at præge din egen arbejdsdag. 

Der vil i begrænset omfang  være mulighed for hjemmearbejdsdage.

Løn og ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Stillingen ønskes besat per 1. august 2023.

Har du brug for flere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte økonomikonsulent Heidi Aakjær Hansen på telefon 43 28 25 03 eller vicekontorchef Margarita Christensen på 43 28 26 23

Vi holder samtaler den 15/16. juni 2023, og en eventuel 2. runde holdes den 19/20. juni 2023. Du kan forvente, at der indgår en case opgave i forløbet.
 

Ansøgningsfrist:

11-06-2023
 

 

Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation. 

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.

Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid. 

Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 37.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brøndby Kommune, Park Alle 160, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://brondby.career.emply.com/ad/er-du-vores-nye-okonomimedarbejder/8okas1/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835715

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet