BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en opgavejonglør med sans for drift og logistik? Trives du i dialog med mange typer af mennesker? Så har du chancen for at udfylde en vigtig plads som vores nye driftskoordinator.
Velkommen til REMONDIS
Hos REMONDIS indsamler og håndterer vi al slags affald for både private og virksomheder. Desuden tilbyder vi rådgivning inden for affaldssortering og genanvendelse af affald. Vores kunder tæller alle typer virksomheder lige fra den lille bagerforretning til de helt store industrivirksomheder.
Som driftskoordinator er du med til at sikre den daglige drift af vores erhvervsafdeling på Sjælland. Fra hovedkontoret i Ishøj skal du være med til at sikre, at driften forløber gnidningsfrit. Du formår at skabe- og vedligeholde tillidsvækkende relationer mellem kørselslederne, chaufførerne og kunderne, og du får et alsidigt job med mange berøringsflader i en spændende organisation i rivende udvikling.
Din hverdag bliver præget af medbestemmelse, ansvar, samarbejde og varierende opgaver. Vi giver plads til – og værdsætter – nytænkende og banebrydende idéer, der kan optimere driften.
Du servicerer og supporterer både kolleger og kunder
I det daglige beskæftiger du dig med alle opgaver, der ligger hos os i erhvervsafdelingen, som blandt andet inkluderer:
- Varierende dage mellem supportfunktioner og fingrene i driften
- Løbende dialog med chaufførerne på kontoret og pr. telefon
- Godkendelse af chaufførlønninger
- Vedligeholdelse af diverse systemer
- Sikre rettidig og korrekt fakturering
- Kundekontakt, herunder servicering pr. telefon
- Optimere og ajourføre kørselsopgaver og kørelister
- Tilrettelæggelse af kørselsruter i samarbejde med kørselslederen
- Administrative opgaver i lønsystem (inkl. fravær, sygdom, timer, overtid etc.)
- Have kendskab til – og forståelse for – de kontrakter, der køres på i afdelingen
- Diverse ad hoc-opgaver.
Veludviklet servicegen og udpræget struktursans
Som driftskoordinator har du en central rolle i virksomhedens drift, og du er derfor ikke bleg for at træffe beslutninger og tage ansvar. Vi søger dig, der arbejder selvstændigt og struktureret samt kan garantere, at de mange forskellige opgaver bliver løst effektivt i en travl hverdag. Det kræver en god portion selvstændighed og evnen til at kommunikere konstruktivt med både kunder, kolleger og chauffører.
Fordi du er omstillingsparat, skræmmer det dig ikke, når der opstår uventet travlhed, som pludselig kræver din opmærksomhed. For du bevarer altid overblikket og er vant til at håndtere mange, forskellige opgaver sideløbende. Og med dit engagement og vedholdenhed forventer vi, at du er med til at skabe resultater, i samarbejde med resten af teamet.
Måske har du en baggrund inden for logistik, shipping, kundeservice, salg eller lignende. Det allervigtigste er, at:
- din service og ordenssans er en del af dit DNA, og du har en løsningsorienteret arbejdsstil
- du er lærenem og hurtigt bliver selvkørende
- du har en god energi og et behageligt væsen, der kan mærkes i den anden ende af telefonen og mailen – ja, helt ud i bilerne
- du er serviceminded og grundig i alt, hvad du laver
- du trives med blandingen af rutineopgaver, og alt det uventede der kommer ind fra højre gennem hele dagen
- du er en sand teamplayer og drives af samarbejdet med dine kolleger
- du er meget omstillingsparat
- du trives i en virksomhed i udvikling og forandring
- du har et godt kendskab til Office-pakken.
Herudover vil det være en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til:
- Kyborg
- Trackunit
- Palette
- Regnskab
- Excel og Word
- Brancheerfaring.
Alt det du bliver en del af
REMONDIS A/S er på en spændende udviklingsrejse, som i særdeleshed inkluderer vores team. I september 2022 tog vi vores nye hovedkontor i brug i Ishøj. Vi sidder i vores egen bygning ved siden af hovedkontoret, og har en daglig gang af vores chauffører og kolleger fra hovedkontoret.
Vi repræsenterer alle aldersgrupper her, har det hyggeligt og sjovt i vores hverdag samtidig med, at vi er meget seriøse omkring vores arbejde. Vi yder altid en ekstra indsats – både for vores kunder og hinanden. Vi søger hele tiden at udvikle os, og har altid ja-hatten på ift. forbedring og optimering.
Stemningen er afslappet, kaffemængden stor, og der er altid et godt grin lige om hjørnet. Så, er du til komplekse opgaver og en varieret arbejdsdag, så sørger vi for at klæde dig godt på til det hele.
Du er vores nye driftskoordinator, er du ikke?
Vi kan ikke vente med at høre fra dig, så send os din motiverede ansøgning og dit CV via linket hurtigst muligt, og senest tirsdag, den 11. juni 2024. Vi indkalder til samtaler løbende og forbeholder os retten til at ansætte før fristens udløb. Kun ansøgninger modtaget via linket, vil komme i betragtning
Har du spørgsmål til stillingen? Tag endelig fat i Regionschef, C&I Øst, Frederik Vosbein Jørgensen, på telefon: 3037 1528.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Om REMONDIS A/S
REMONDIS A/S er en del af én af verdens største virksomheder indenfor renovation og affaldshåndtering. REMONDIS globalt beskæftiger omkring 40.000 medarbejdere, på 800 lokationer i 30 forskellige lande.
Vores kernekompetence i Danmark er indsamling, transport og sortering af affald. Vores kunder er private virksomheder, såvel som kommuner og statslige ministerier og -institutioner. Vi har en ambition om at udvide vores aktiviteter i Danmark, herunder også at sikre fortsat udvikling af teknik, ny viden, engagerede medarbejdere, samt at kunne yde den service vores nuværende og nye kunder efterspørger nu og i fremtiden.
Du kan læse mere om REMONDIS A/S her. og se vores video om REMONDIS A/S her.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
REMONDIS A/S, Industrikrogen, 2635 Ishøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6051057