Business Process Expert - Finance

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til vores Center of Excellence (COE) søger Coop en proces expert, som skal hjælpe os med at optimere den finansielle del af vores Supply Chain transaktioner.

COE er en intern organisation, der har til formål at videreudvikle den ny implementerede SAP S/4 platform samt løbende at effektivisere vores forretningsprocesser. COE er organiseret i 8 E2E processer som til sammen dækker alle forretningsprocesser i Coop. Hver proces har en ejer og 2-4 proces eksperter, som i fællesskab skal sikre at vi følger, optimerer og udvikler vores processer på tværs af Coop.

Som Business Process Expert bliver du en del af teamet, som sidder med ansvar for End-to-End-processen Procure to pay (PTP), som er Coops leverandørordreproces der dækker ordreforecast, ordreafgivelse, indgående transport, told, varemodtagelse og betaling af leverandøren.

Til afdelingen søges en medarbejder med fokus på leverandørafregningen. Kerneopgaven vil være at udvikle processerne omkring betaling af Coops leverandører. Samtidig vil medarbejderen også agere finansiel støttefunktion i E2E processerne "Plan to Stock" (varer fra lager til butik) og "return to credit" (returproces).

Eksperten skal være med til at understøtte vores processer og udvikle dem i samarbejde med forretning og IT, hvorfor der ønskes en stærk finansiel profil med procesforståelse.

Teamet har et tæt samarbejde med afdelingerne i Kategori, Logistik og Finans i forretningen, samt med CoE Technology, der har ansvaret for det tekniske set-up og monitorering af SAP. Som finans BPE vil den største kontaktflade være mod afdelingerne i finans, dvs. kreditor, vareregnskab og finansiel controlling.

 Dine primære opgaver som Business Proces Expert:

  • Overvåge overholdelsen af de implementerede forretningsprocesser
  • Gennem involvering og understøttelse af forretningen at sikre effektive E2E processer i Coop
  • Supportere og hjælpe brugere med at tilpasse sig de nye arbejdsgange
  • Identificere nye optimeringsmuligheder på tværs af funktioner gennem viden om SAP og forretningsbehov
  • Drive udvikling af vores processer - både som projekter og gennem mindre forbedringer
  • Implementere nye løsninger i organisationen inkl. brugeruddannelse og forandringsstyring

 For at få succes i jobbet skal du kunne:

  • Identificere potentiale og adressere udfordringer i processen
  • Holde dig ajour med ændringerne i forretning, IT og SAP
  • Skubbe virksomheden mod en procesfokuseret organisation
  • Samarbejde på tværs af øvrige forretningsområder og vores IT organisation

  Vi forventer, at du:

  • Har en relevant videregående økonomiuddannelse
  • Har erfaring med SAP
  • Kan finde svar på komplekse spørgsmål
  • Kan skifte mellem fokus på detaljen og overordnede sammenhænge på tværs
  • Er en god kommunikator og facilitator
  • Er i stand til at påvirke organisationen
  • Kan tage rollen som product owner i vores PtP Scrum Team

Personligt:

  • Du kan lide at være foran, har et positivt sind og kan se muligheder
  • Kan tage beslutninger og tage ansvar for dem
  • Kan lide at hjælpe, lede kolleger og samarbejde
  • Du er ligefrem og har modet til at konfrontere på alle niveauer
  • I stand til at skabe gode relationer i organisationen
  • Er proaktiv

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende job med stor mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Mulighed for at få et unikt kendskab til alle processer i en stor dagligvare virksomhed
  • Et dynamisk arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer, der alle brænder for at optimere Coop
  • Mulighed for at sætte dit aftryk på Coops forretningsprocesser

 

Få mere at vide

Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Business Process Owner PtP Pernille Blicher Madsen på mobil: 5221 4833.

 

Din ansøgning

Fristen for at søge jobbet er d. 12. juni 2023. Vi vurderer dog løbende ansøgningerne, og du kan derfor blive indkaldt til interview før udløb af ansøgningsfristen.
 

Ansættelse snarest muligt.

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, Coop 365discount  samt Coop.dk Shopping. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e5e0e0cd)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Coop - Servicekontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=e5e0e0cd&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834440

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet