BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Du har nu chancen for at blive en del af en erfaren og fagligt engageret visitatorgruppe. Visitationsteamet består af 9 visitatorer og 3 udskrivningskoordinatorer, som tilsammen løser myndighedsopgaven inden for visitation til personlig pleje og praktisk hjælp, rehabilitering, træning efter serviceloven, pleje-, ældre- og handicapegnet boliger, samt aktivitetstilbud. Én kollega har fået en 1 årig projektstilling med fokus på den rehabiliterende indsats i kommunen, hvorfor vi søger en vikar i denne stilling. Vores andre kollegaer er gået ned i tid, så det er muligt at ansætte endnu en visitator til teamet.
Visitationen består af i alt 31 medarbejdere fordelt på visitationsteamet og et hjælpemiddelteam, et sagsbehandlerteam, et hjælpemiddeldepot og en administrativ stab. Mange fagligheder som skal spille sammen om rette indsatser og hjælp til borgerne i Brøndby Kommune.
Visitationens vision er ”Længere ud –tættere på”. Vi følger med i ekspertgruppernes anbefalinger om fremtidens myndighedsrolle og har fokus på nærvisitation, tillid og faglighed. Vi er samtidig bevidste om vores myndighedsansvar som gatekeeperfunktion.
Visitationsteamet arbejder i mindre grupper, som selvstændigt tilrettelægger arbejdet og har et tæt samarbejde om opgaveløsningen. De enkelte grupper er distriktsopdelt hvorved kendskab til områdets hjemmeplejegruppe og borgerne er stort. Du vil blive tilknyttet en gruppe og vil deltage i faglige- og rehabiliterende møder med hjemmeplejen, med fokus på samarbejde og sikre den bedste hjælp til vores fælles borgere.
Udskrivningskoordinatorerne står for koordinering af udskrivelser fra hospital og har tovholderfunktion på kommunens midlertidige ophold. Alt efter dine kvalifikationer er det muligt at få en tilknytning til udskrivningskoordinatorernes funktion, da visitatorerne hjælper i forbindelse med deres ferieafvikling.
Vi vægter kommunikation- og samarbejdsevner højt. Vi arbejder ud fra konceptet ”Styrket Borgerkontakt” med fokus på tydelig og vedvarende venlig kommunikation, som har til formål at forebygge klager og at borgeren oplever processuel retfærdighed i sagsbehandlingen. Ligesom vi ønsker at dyrke det relationelle samarbejde og den sociale kapital i samarbejdet med hjemmeplejen og øvrige samarbejdspartnere.
Vi sagsbehandler ud fra en helhedsorienteret og rehabiliterende tilgang med afsæt i kommunens kvalitetsstandarder og gældende lovgivning.
Vi forventer, at du:
- Har en sundhedsfaglig uddannelse fx som ergoterapeut, fysioterapeut eller sygeplejerske
- Kan lave en funktionsevnevurdering og er skarp i din målgruppe vurdering
- Kan skabe gode samarbejdsrelationer og prioriterer god kommunikation med borger såvel som samarbejdspartnere
- Du kan hæve dig op og se organisationen og indsatserne på et overordnet strategisk niveau. Erfaring fra primærsektoren er en fordel.
- Arbejder selvstændigt, struktureret og er i stand til at prioritere dine opgaver i en travl hverdag
- Er rutineret bruger af IT, gerne erfaring med KMD NEXUS og FSIII
- God til at formidle både i skrift og tale
- Gerne erfaring med myndighedsområdet og evt. visitator uddannelse
- Har kørekort
Hvis ovenstående lige er dig, tilbyder vi til gengæld:
- To visitatorstillinger (1 fast og 1 vikariat) på 30-37 timer med flextid inden for Rådhusets åbningstid med start fra 1. oktober 2023
- Et tværfagligt samarbejde med dygtige og erfarne kolleger
- Tæt og godt samarbejde med visitationens øvrige teams
- Let adgang til faglig sparring med kollegaer såvel som leder
- Grundig introduktion til opgaverne og organisationen som er individuelt tilpasset alt efter hvilken erfaring du har med dig. Mulighed for visitatoruddannelse såfremt du ikke allerede er uddannet.
- Hos os får du mulighed for at dygtiggøre dig inden for visitation samt udvikle egne faglige kompetencer
- Vi afholder ugentlige teammøder, hvor faglig refleksion og sparring er på dagsordning.
Du bedes i din ansøgning angive ønsket timeantal og hvorvidt du er interesseret i både fast stilling og vikariat.
Løn og ansættelsesvilkår:
30-37 timers stilling
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter aftale om lokal
løndannelse.
Yderligere oplysninger:
Yderligere oplysninger om den ledige stilling fås ved henvendelse til teamleder Trine M. Sørensen tlf: 9243 9009 eller leder af visitationen Sofie Nelmark Arenbrandt på tlf. 5120 7334
Ansøgningsfrist:
Onsdag d. 23. august kl. 23.59
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 35.
Afdeling:
Visitation
Kontaktpersoner:
Teamleder Trine M. Sørensen Tlf: 9243 9009
Leder af visitationen Sofie Nelmark Arenbrandt Tlf: 5120 7334
Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation.
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.
Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid.
Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 37.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Brøndby Kommune, Park Alle 160, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://brondby.career.emply.com/ad/brondby-kommune-soger-2-visitatorer-et-1-arlig-vikariat-og-1-fast-stilling/c6ozf2/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5883833