Bliv studiemedhjælper i byggesagsteamet i Greve Kommunes dynamiske arbejdsplads

dato

I Greve Kommune er der gang i byggeriet med bl.a. ny boligbebyggelse, udvidelse af erhvervsområder og ny- og ombygning af enfamiliehuse. Vi har stort fokus på at effektivisere vores arbejdsgange, nedbringe sagsbehandlingstider og prioritere blandt arbejdsopgaverne. Vi brænder for at finde de bedst mulige løsninger, som kan tilgodese vores borgere og virksomheders behov inden for byggesagsområdet. Du kommer til at arbejde i et dynamisk og fagligt stærkt team med en stor viden samt med fokus på intern vidensdeling.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Afslutning af byggesager, herunder forespørgsler og sager hvor der tidligere er givet byggetilladelse.
  • Ad hoc assistance til teams på kontoret – både praktiske og administrative opgaver.
Hvis du har mod på at være med til at løfte opgaver sammen med os, så er det dig, som vi søger.

Om dig:

Vi forventer, at du:

  • Er i gang med at uddanne dig til ingeniør, bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende
  • Er en åben og udadvendt person
  • Er serviceminded og god til skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Har overblik, kan arbejde selvstændigt og prioritere mellem opgaver
  • Har flair for IT
  • Er engageret og nysgerrig på at lære nye arbejdsopgaver og rutiner
Mere om os:

Stillingen er placeret i byggesagsteamet, der er en del af enheden for Byg & Miljø. I byggesagsteamet er vi i øjeblikket ni byggesagsbehandlere og en administrativ medarbejder. Enheden for Byg og Miljø er en del af Center for Teknik og Miljø, der består af i alt 5 faglige enheder, som dækker alle kommunens opgaver på det tekniske område.

Vi tilbyder:

En arbejdsuge på cirka 8-15 timer ugentligt på en spændende og dynamisk arbejdsplads med gode kolleger. Du kommer til arbejde sammen med – og koordinere dit arbejde med – en anden nyansat student. Det vil være muligt at planlægge store dele af arbejdstiden fleksibelt, og under hensyntagen til dit studie.
Arbejdsplads er på Rådhusholmen 10, 2670 Greve.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation. Lønnen forhandles i henhold til Ny Løn. Arbejdstiden er 8-15 timer/uge

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sagsbehandler Michalla Betzer på tlf.: 4397 9041

Ansøgningsfrist: Ansøgningsfristen er den 10. dec. 2024.
Samtaler: Vi holder samtaler løbende


Starttidspunkt: primo januar 2025 eller snarest muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Center for Teknik og Miljø, Rådhusholmen , 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6154860

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet