Brænder du for at yde den bedst mulige service, og vil du være med til at skabe rammerne for gode kulturoplevelser i en varieret og dynamisk hverdag?
Er du god til at tage fat i både små og store opgaver, og holde hovedet koldt i pressede situationer? Er du god til at kommunikere med både gæster og kollegaer? Så er du måske Kulturiums nye teknisk servicemedarbejder.
Vi søger en person, der både kan bemande biograf og café, afvikle kulturarrangementer som koncerter, teaterforestillinger og shows, samt indgå i den daglige drift af huset. Du får masser af mulighed for at bruge din krop gennem fx omstillinger af salen og for at bruge dit hoved ved fx at være med til at udvikle effektive løsninger, så vi sammen kan afvikle shows bedst muligt.
Kulturium er et stort og alsidigt hus som rummer et spillested, en café, et bibliotek og en biograf. Vi har mange arrangementer i alle størrelser, og du vil nogle gange være en del af et team og andre gange have ansvaret for et arrangement. Du bliver en del af en afdeling bestående af en håndfuld fastansatte samt tilkaldevikarer, der arbejder sammen om at give gæsterne gode oplevelser.
Du ansættes på 30 timer gennemsnitligt om ugen (årsnorm), hvor dine timer primært er placeret i højsæsonen, mens du i sommerperioden og december har mere fri. Arbejdstiden følger aktivitetsniveauet i huset - og der vil være en del aften- og weekendarbejde. Vi stræber som arbejdsplads efter at være fleksible og have en god balance mellem arbejdsliv og fritid.
Primære opgaver
- Afvikler på arrangementer - herunder ansvar for fordeling af opgaver på dagen
- Klargøring, afvikling og oprydning i forbindelse med koncerter, teater og foredrag
- Biografvagter med billetsalg, salg fra cafeen samt afvikling af filmfremvisning
- Servicering af gæster og kunstnere
- Praktiske opgaver på dagvagter og ved afholdelse af møder, foreningsarrangementer mm.
Faglige kvalifikationer
- Relevant erfaring med at yde god og professionel service
- Du har et praktisk håndelag og kan varetage fysisk krævende arbejdsopgaver, som fx opsætning af borde og stole
- Erfaring fra et spillested, kulturinstitution el lign.
- Teknisk snilde og evt. kendskab til opsætning af lyd og lys
- IT-kendskab på brugerniveau
Derudover ønsker vi også, at du
- Er fleksibel ift. arbejdstid og -opgaver
- Arbejder organiseret og er god til at administrere din tid
- Har overblik og kan holde hovedet koldt når der sker noget uventet
- Er respektfuld i relation og samarbejde med andre mennesker
- Bidrager til et godt arbejdsmiljø og er en god kollega
Ansættelsesproces:
Ansættelsesudvalget består af
Tonie Rudby, leder af driftsafdelingen i Kulturium
Anja Støchkel-Hinnum, organisatorisk koordinator i Kulturium
Anahi Pedersen, tekniske servicemedarbejdere i Kulturium
Ole Knudsen, tekniske servicemedarbejdere i Kulturium
Tine Eskerod, tekniske servicemedarbejdere i Kulturium
Du kan søge stillingen via vores rekrutteringssystem HR-ON.
Ansøgningsfristen er 29. januar 2025 kl. 12.00.
Vi gennemfører to samtalerunder. Første runde er den 4. februar og anden samtalerunde er dagen efter den 5. februar 2025.
Efter 2. runde vil der efter aftale med kandidaten indhentes referencer fra både nuværende og tidligere arbejdsgivere. Vi forventer at træffe beslutning umiddelbart efter 2. runde.
Tiltrædelse er den 1. april 2025 eller snarest derefter.
Lønnen følger FOA overenskomst for Teknisk servicepersonale.
Ishøj Kommune ønsker at afspejle samfundet. Derfor opfordres alle uanset køn, alder, religion, handicap og etnisk baggrund til at søge. Hvis du vil vide mere om at arbejde i Ishøj Kommune, kan du kigge videre her.
Hvis du har spørgsmål om jobbet, er du velkommen til at kontakte Tonie Rudby, leder af Driftsafdelingen, på mail tonrud@ishoj.dk eller tlf. 21 24 15 29.
Vi glæder os til at høre fra dig
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ishøj Kommune, Ishøj Store Torv, 2635 Ishøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/d2c261b4-56b8-4afa-a18f-d2cec64db523