Vi søger en ny kollega til udbetaling af sygedagpenge
Drømmer du om et meningsfuldt arbejde, hvor du hver dag er med til at gøre en kæmpe forskel for andre mennesker? Og vil du gerne udfordres både fagligt og personligt?
Så læs med her.
Ydelsesafdelingen i Ishøj Jobcenter søger 1 ny kollega til ansættelse pr. 1. maj 2025 eller eventuelt tidligere.
Den ledige stillinger er i vores sygedagpengeteam, hvor du sammen med en anden kollega skal udbetale sygedagpenge til vores borgere og sygedagpengerefusion til virksomheder. Stillingen omfatter ikke øvrige ydelser end sygedagpenge, men det gør selvfølgelig ikke noget, hvis du har et bredt kendskab til ydelsesområdet.
Vores forventninger til dig
Vi forventer først og fremmest, at du er en god kollega, som vil bidrage positivt til vores gode trivsel og arbejdsfællesskab. Hertil kommer, at du er engageret, initiativrig og tager din del af ansvaret for, at vi lykkes i fællesskab.
Vi forventer også, at du er fortrolig med Kommunernes Sygedagpengesystem (KSD) og gerne at du har et kendskab til Fasit.
Du skal være i stand til at yde en ordentlig og værdig sagsbehandling, hvor borgeren er i centrum.
Du skal kunne omsætte kompliceret lovgivning til konkrete og individuelle afgørelser. Her er det særligt vigtigt, at du er grammatisk dygtig og formår at formulere dig både skriftlig og mundtligt på en enkel og let forståelig måde.
Vi har et tæt samarbejde med jobcentrets opfølgningsteam og vi ved, at vi kun kan lykkes i fællesskab. Vi forventer derfor, at du vil bidrage positivt til det brede samarbejde på tværs af hele centret.
Din uddannelse
Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for offentlig administration. Det kan fx være en offentlig kontoruddannelse, kommunom, socialrådgiver/formidler eller en bachelor i offentlig administration.
Vi tilbyder
Vi tilbyder et meningsfuldt arbejde med gode kolleger, som værdsætter det gode arbejdsmiljø og som passer godt på hinanden.
Vi er ambitiøse og vi prioriterer hele tiden at udvikle os. Derfor er flere i gang med uddannelse og andre deltager på relevante kurser.
Vi tilbyder ’fleksibel fredag’, som betyder, at du kan vælge at nøjes med at arbejde mandag til torsdag og holde fri om fredagen. Alternativt kan du arbejde hjemme om fredagen. Der vil også være mulighed for én hjemmearbejdsdag mandag til torsdag.
Du vil blive ansat i en organisation i løbende udvikling, som du kan være med til præge opbygningen af.
Lønnen aftales og fastsættes efter dine kvalifikationer.
Stillingen er på 37 timer ugentligt, men ønsker du et mindre timetal, er der også mulighed for det.
Hvem er vi?
I afdelingen er vi 11 medarbejdere fordelt på 3 teams, én faglig koordinator og én afdelingsleder. Vi brænder alle sammen for ydelsesområdet og vi værdsætter den gode trivsel på arbejdspladsen.
Vores kerneopgave handler om, at vi lykkes, når både borgere og virksomheder oplever en værdig sagsbehandling, hvor vi med det økonomiske sikkerhedsnet understøtter borgernes vej til hel eller delvis selvforsørgelse.
Vi er forankret i Center for Beskæftigelse og Erhverv, hvor vi er ca. 70 medarbejdere.
Hør mere om jobbet
Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Kasper Wolffbrandt på telefon: 21 13 16 43 eller faglig koordinator Camilla Kjær Ptak på telefon: 92 43 94 35.
Ansøgningen skal være os i hænde senest onsdag den 17. marts 2025 kl. 12:00.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ishøj Kommune, Ishøj Store Torv, 2635 Ishøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-03-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/4f8205db-256c-4db3-a3b6-b520e856b610