Vi søger en administrativ kollega til vores hovedkontor I Ishøj. Er du struktureret og god til at arbejde selvstændigt? Brænder du for god service? Har du lyst til at tage ansvar og optimere og præge processen i administrationsafdelingen? Og har du samtidig mod på at blive en del af bygge- og anlægsbranchen? Så tilbyder vi lige nu et spændende job til netop dig.
Hvem er vi?
Zacho-Lind A/S er et danskejet entreprenørfirma med ca. 200 medarbejdere, der udfører en bred vifte af projekter på Sjælland, især inden for anlæg, beton og forsyning.
På vores hovedkontor i Ishøj sidder vores administrations- og økonomiafdeling bestående af 5 medarbejdere, hvortil vi søger en ny kollega.
Hvad indebærer dine opgaver?
Som Zacho-Linds nye administrative medarbejder vil du blive rygraden i vores administration. Du vil referere direkte til økonomidirektøren og indgå i et tæt samarbejde med økonomiafdelingen og den øvrige administration. Dagene er sjældent ens, og du vil selv få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dem.
Overordnet vil dine opgaver indebære:
- Ansvarlig for receptionen, tage imod kunder og besvare telefonen sammen med de andre kollegaer
- Kontaktperson til ekstern rengøring
- Ansvarlig for bestilling af kontorartikler, brændstofkort til ca. 150 biler m.v.
- Holde styr på abonnementer og kontrakter på diverse aftaler
- Koordinere IT assistance med ekstern IT Support
- Assistance til projektledere, som fx sagsoprettelse, søge ler og gravetilladelser
- Anmeldelse af skader til forsikringsselskab
- Ad hoc opgaver for direktionen
- Planlægning og arrangere diverse arrangementer
- Back-up funktion på økonomi opgaver
Hvorfor arbejde hos Zacho-Lind?
Vi tilbyder dig et spændende job med stort ansvar. Du vil træde ind i en dynamisk organisation, hvor du bliver mødt af høje forventninger i kombination med stort engagement og arbejdsglæde. Dagligdagen er præget af en fri, humoristisk og uformel tone.
Som medarbejder i Zacho-Lind har du også en række personalegoder såsom frokostordning, deltagelse i sportsarrangementer, grillhygge og julefrokost etc. Derudover tilbyder vi en god pensionsordning og sundhedsforsikring.
Hvem er du?
- Du brænder for god service
- Du er typen der gerne vil tage imod nye udfordringer
- Du er løsningsorienteret og med godt humør
- Du er struktureret og forstår at planlægge din tid
- Du er en habil IT-bruger
Så tryk på knappen Søg stillingen, og send os en motiveret ansøgning og dit CV.
Vi indkalder løbende til samtaler, så søg gerne allerede i dag.
Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Zacho-Linds Økonomidirektør Lise Lauritzen, på lsl@zacho-lind.dk, eller på telefon 24 80 30 03.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
ZACHO-LIND A/S, Baldersbækvej , 2635 Ishøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/7fc44c8f-cba9-48e6-ac91-65696e2187ab