Bliv en central del af Zacho-Linds administration med ansvar og indflydelse i Ishøj

dato

Vi søger en administrativ kollega til vores hovedkontor I Ishøj. Er du struktureret og god til at arbejde selvstændigt? Brænder du for god service? Har du lyst til at tage ansvar og optimere og præge processen i administrationsafdelingen? Og har du samtidig mod på at blive en del af bygge- og anlægsbranchen? Så tilbyder vi lige nu et spændende job til netop dig.

Hvem er vi?

Zacho-Lind A/S er et danskejet entreprenørfirma med ca. 200 medarbejdere, der udfører en bred vifte af projekter på Sjælland, især inden for anlæg, beton og forsyning.

På vores hovedkontor i Ishøj sidder vores administrations- og økonomiafdeling bestående af 5 medarbejdere, hvortil vi søger en ny kollega.

Hvad indebærer dine opgaver?

Som Zacho-Linds nye administrative medarbejder vil du blive rygraden i vores administration. Du vil referere direkte til økonomidirektøren og indgå i et tæt samarbejde med økonomiafdelingen og den øvrige administration. Dagene er sjældent ens, og du vil selv få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dem.

Overordnet vil dine opgaver indebære:

  • Ansvarlig for receptionen, tage imod kunder og besvare telefonen sammen med de andre kollegaer
  • Kontaktperson til ekstern rengøring
  • Ansvarlig for bestilling af kontorartikler, brændstofkort til ca. 150 biler m.v.
  • Holde styr på abonnementer og kontrakter på diverse aftaler
  • Koordinere IT assistance med ekstern IT Support
  • Assistance til projektledere, som fx sagsoprettelse, søge ler og gravetilladelser
  • Anmeldelse af skader til forsikringsselskab
  • Ad hoc opgaver for direktionen
  • Planlægning og arrangere diverse arrangementer
  • Back-up funktion på økonomi opgaver
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.

Hvorfor arbejde hos Zacho-Lind?

Vi tilbyder dig et spændende job med stort ansvar. Du vil træde ind i en dynamisk organisation, hvor du bliver mødt af høje forventninger i kombination med stort engagement og arbejdsglæde. Dagligdagen er præget af en fri, humoristisk og uformel tone.

Som medarbejder i Zacho-Lind har du også en række personalegoder såsom frokostordning, deltagelse i sportsarrangementer, grillhygge og julefrokost etc. Derudover tilbyder vi en god pensionsordning og sundhedsforsikring.

Hvem er du?

  • Du brænder for god service
  • Du er typen der gerne vil tage imod nye udfordringer
  • Du er løsningsorienteret og med godt humør
  • Du er struktureret og forstår at planlægge din tid
  • Du er en habil IT-bruger
Kan du se dig selv hos os?

Så tryk på knappen Søg stillingen, og send os en motiveret ansøgning og dit CV.

Vi indkalder løbende til samtaler, så søg gerne allerede i dag.

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Zacho-Linds Økonomidirektør Lise Lauritzen, på lsl@zacho-lind.dk, eller på telefon 24 80 30 03.

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

ZACHO-LIND A/S, Baldersbækvej , 2635 Ishøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/7fc44c8f-cba9-48e6-ac91-65696e2187ab

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet