Assisterende projektleder til anlægsteamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at udvikle Brøndby Kommunes ejendomsportefølje med fokus på bæredygtighed, hvor funktionalitet og arkitektur går hånd i hånd? Vi tilbyder en afgrænset ansættelsesperiode som assisterende projektleder på 12 måneder med mulighed for fastansættelse. 

 

Brøndby Kommune vokser på mange områder i disse år, og vi arbejder for tiden med kapacitetsudvidelser på skole- og dagtilbudsområdet, byudvikling i Brøndby Strand og meget andet. Udvidelsen af bygningsmassen skal gå hånd-i-hånd med en løbende optimering af ejendomsporteføljen, så vi til enhver tid udnytter vores bygninger og arealer bedst muligt. 

 

Som assisterende projektleder skal du være med til at hjælpe vores anlægsteam med at komme i mål med både vores nybyggerier og renoveringer af eksisterende bygninger med fokus på tid, økonomi og kvalitet. Samtidig har vi med vores klimaplan stort fokus på bæredygtighed blandt andet ved certificering af byggerier, valg af byggematerialer og energioptimering.

 

Hvem er vi

Du bliver del af et stærkt fagligt og socialt fællesskab i Kommunale Ejendomme i Teknik- og Miljøforvaltningen. Kommunale Ejendomme drifter en bygningsmasse på ca. 240.000 m2 kommunale bygninger og er bygherre på renoveringer og nybyggeri. Vi er ca. 140 medarbejdere fordelt på Anlægsteam, Teknisk Service og Rengøring. Der er højt til loftet, og vi løfter opgaverne sammen.

 

Du bliver en del af Anlægsteamet, hvor du vil bidrage til at udvikle og forny den kommunale bygningsmasse, så vi sikrer optimale rammer for kommunens ansatte og borgere. For at sikre de gode fysiske rammer har vi et stort ansvar for at inddrage borgerne og de forvaltninger, der skal benytte faciliteterne.

 

Opgaven som assisterende projektleder i anlægsteamet

Du skal være klar til at være med i alle faser i et byggeprojekt lige fra de indledende behovsanalyser samt planlægningsfasen til udbud, udførelse og aflevering. Du får et stort råderum med en høj grad af fleksibilitet i opgavevaretagelsen, hvor du som assisterende projektleder bl.a.

  • Gennemfører projekter
  • Sikrer den gode struktur og orden i projekterne
  • Forankring og dialog med brugere/borgere og andre aktører
  • Sikrer tidsstyring af de forskellige processer, så der er levering til tiden
  • Sikrer økonomien for projektlederne
  • Sikrer god kontraktstyring

Du er med i processen fra start til slut, og du skal sikre den gode proces, så projektet kommer sikkert i mål.

 

Du skal søge stillingen hvis

Du har stærke samarbejdsevner både internt i organisationen og i forhold til eksterne samarbejdspartnere, og du er god til interessent- og risikohåndtering. 

 

Der er mange bolde i luften og en stærk styrings- og eksekveringsdagsorden – så det skal du også have lyst til. Din uddannelsesmæssige baggrund kan være hhv. arkitekt, ingeniør, bygningskonstruktør. Det vigtigste er dog, at du har blik for struktur og orden og erfaring med at planlægge og gennemføre bygge- og renoveringsprojekter.

 

Du kan genkende dig selv i følgende:

  • Du er struktureret, resultatorienteret og leverer kvalitet til rette tid
  • Du har erfaring med projektledelse og har fokus på den gode, effektive proces
  • Du er selvkørende med stort drive og eksekveringsfokus og du er løsningsorienteret
  • Du er altid klar med en hjælpende hånd, og du er en holdspiller
  • Du er stærk i skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Du er god til at samarbejde, og du er god til at involvere interessenter og på tværs af organisationen

 

Det er en fordel, hvis du har erfaring fra et lignende job som assisterende projektleder eller i øvrigt har erfaring fra branchen. Det vigtigste er dog, at du lyst og drive til at være med til at udvikle vores bygningsmasse til glæde for vores borgere.

 

 Har vi vakt din interesse?

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Nina E. Petersen på 24 63 97 29 eller ninpe@brondby.dk

 

Lad os få din ansøgning senest 21. august 2023

Vi håber, du kan starte hos os den 1. oktober 2023 – men siger ikke nej, hvis du kan starte før.

 

 

Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation. 

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.

Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid. 

Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 37.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brøndby Kommune, Park Allé 160, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://brondby.career.emply.com/ad/assisterende-projektleder-til-anlaegsteamet/r5yr4j/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879194

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet