BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Budgetopfølgning og controlling.
- Udfærdige ansættelseskontrakter og dertilhørende dokumenter, samt opfølgning på ferie og fravær.
- Fakturering og betaling af regninger.
- Diverse administrative opgaver med betjening af kultur og fritids brugere på telefon og mail.
For at få succes i rollen, er det en fordel, at du har talforståelse og generel interesse for økonomi. Ishøj Kommune sørger for introduktion og oplæring, så du bliver tryg ved dine opgaver i det helt rigtige tempo.
Din profil
Du er god til selv at planlægge og prioritere opgaverne i din hverdag, samt varetage alle de administrative opgaver, der ligger for. For at lykkedes i rollen er det desuden vigtig, at du er udadvendt, selvstændigt arbejdende og har lysten og motivationen for nye arbejdsopgaver.
Du kan nikke genkendende til, at du:
- Har erfaring med økonomi og administrative opgaver der kræver et blik for detaljen.
- Smilende og serviceminded.
- Er detaljeorienteret af natur.
- Generelt god systemforståelse.
- Sætter pris på en uformel og direkte tone fyldt med humor.
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med kommunal økonomi og gerne økonomisystemet OPUS, men dette er ikke et krav.
Det praktiske
Din arbejdsplads bliver Ishøj Kommune, Center for Kultur og Fritid, som holder til på Ishøj Store Torv 20, 2635 Ishøj.
Arbejdstid: 37 timer ugentligt, indenfor almindelig kontortid.
Opstart: 05.03.2024.
Vikariatets varighed: 4 måneder med mulighed for forlængelse.
Timeløn efter kvalifikationer.
Da vi behandler ansøgningerne løbende, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ishøj Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994759