Vil du med på spændende udviklingsrejse i en kommune med høje ambitioner og fantastisk arbejdsmiljø?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du løsningsorienteret, detailorienteret, analytisk stærk og har du lyst til arbejde i en politisk styret organisation? Vil du være med til at udvikle og styrke kommunen – og dermed borgernes liv? Brænder du for at arbejde med systemadministration, regnskab, afstemninger og kontroller? Vil du med på en spændende rejse, hvor vi skal implementere flere robotter, apps og digitale tiltag for at frigøre tid til kerneopgaven? Så har vi en spændende stilling til dig i vores centrale Økonomiafdeling.

Om Økonomiafdelingen

Økonomiafdelingen består af 21 engagerede og kompetente medarbejdere med et højt fagligt niveau, som varetager en bred portefølje af opgaver inden for økonomi, løn, indkøb og udbud. Vi arbejder projektorienteret, hvorfor du vil være inddraget i forskellige projekter og teams.

Som regnskabskonsulent i Økonomiafdelingen vil du komme til at understøtte både det politiske niveau, chef, ledelse og organisation på tværs.

Dine primære opgaver som regnskabskonsulent:

  • Bruger- og systemadministration
  • Kontroller
  • Implementering af ny OPUS kontrakt
  • Afstemninger
  • Kontoplan
  • Undervisning og support af brugere
Vi forestiller os desuden, at du kan sætte flueben ud for de fleste af følgende karakteristika:
  • har indgående kendskab til KMD OPUS
  • har erfaring med bruger- og systemadministration
  • kan se sammenhænge mellem systemer
  • kan arbejde tværgående og skabe og vedligeholde gode relationer
  • trives med ansvar og deadlines og har godt humør og en positiv energi
  • kan være sparringspartner for chefer, projektledere mv., som ikke har økonomi som primær faglighed
  • har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation og bidrage til politiske beslutningsoplæg på økonomiområdet
  • har kommunal erfaring
  • arbejder systematisk og struktureret med blik for detaljen
  • har evne og lyst til dialog og at forstå brugernes behov og til at omsætte ideer til virkelighed.
Vi tilbyder
  • En afdeling med godt arbejdsmiljø, hvor vi stræber efter at være Danmarks bedste arbejdsplads og den bedste udsigt til Køge Bugt.
  • En dagligdag med fuld fart på, et spændende, udfordrende og udviklende job i en hverdag præget af en uformel omgangstone og højt humør.
  • Et afvekslende og selvstændigt job med dygtige og engagerede kolleger i en organisation tæt på politikere og borgere.
  • Et stærkt fagligt miljø, hvor fællesnævneren er, at vi er sat i verden for at skabe værdi, og hvor videndeling, samarbejde og en løsningsorienteret tilgang til opgaverne er en naturlig del af hverdagen.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til leder for Økonomi Viktoria Becker Feldstedt på telefon 21 56 55 15 eller mail vikbef@ishoj.dk

Ansøgningsfrist

Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 22. november 2023.
Vi holder samtaler løbende.
Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ishøj Kommune, Ishøj Store Torv, 2635 Ishøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5938196

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet