HR Assistant

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du på udkig efter at udvide din HR-værktøjskasse og kontinuerligt skærpe dine færdigheder? Ønsker du at blive en del af vores dynamiske HR-team og bidrage aktivt til professionel og effektiv personalehåndtering?

Som vores nye HR-medarbejdere vil du have en nøgleposition i organisationen med et primært fokus på effektiv og professionel personalehåndtering. Dine arbejdsopgaver spænder bredt fra rekruttering og ansættelse til lønberegning. Dit bidrag vil være afgørende for at forme vores HR-strategi og sikre, at vores administrative processer altid er på højeste niveau.

Vær en nøglespiller i vores teams succes. 

Som HR medarbejder vil du have en central rolle i håndtering af alsidige HR-administrative opgaver og standardisering af HR-processer, tilpasset efter din erfaring. Du vil være aktiv i tiltrækning, rekruttering, fastholdelse og udvikling af medarbejdere, medvirke til implementering af nye HR systemer, og arbejde tæt sammen med Head of HR.

Ansvarsområder: 

  • Employer branding; bl.a. planlægning af og deltagelse i karrieremesser, skolesamarbejder
  • deltagelse og udfærdigelse af advarsler og afskedigelser
  • Løbende optimering af HR-processer
  • Håndtering af refusioner via MinRefusion (Nem-HR), fravær m.m.
  • Håndtering af og sparring om træning og uddannelse i samarbejde med HR
  • Medvirke til fastholdelse og trivsel 
  • Håndtering af APV

Har du, hvad der skal til? 

Den ideelle kandidat besidder:

  • Relevant erhvervserfaring, helst inden for HR (minimum 1-2 år)
  • Stærke kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og som en del af et team
  • Grundlæggende kendskab til dansk arbejdsret, funktionærloven, ferieloven og GDPR.

Flydende engelsk både skriftligt og mundtligt ville være ideelt, da vi er et internationalt sammensat team.

Hvad får du ud af det?

Her er nogle af de ting, du kan forvente:

Wellness – din trivsel er vores prioritet. Vi vil have, at du er på det bedste, når du arbejder hos os. For at støtte din sundhed og trivsel tilbyder vi et massageprogram tilgængeligt for alle vores medarbejdere. Nyd fordelene ved regelmæssig massage, der hjælper med at lindre spændinger og fremme generel trivsel.

Sundhedsprogram – Din trivsel er vores anliggende. Vi tilbyder en 'Healthcare ordning' til alle vores medarbejdere for at forbedre og opretholde din generelle sundhed og trivsel.

Din arbejdsplads - Vores kontorer vil være din primære arbejdsplads med fleksibilitet. Ansættelses-teamet vil drøfte principperne for vores hybrid arbejdsmodel, rolle, begrundelse og hyppighed med dig.

Nikola Tesla er vores rollemodel. Hans nysgerrighed, kreativitet og fantasi inspirerer alt, hvad vi gør. Vi stræber efter at skabe en mangfoldig, dynamisk og inkluderende kultur i UXV, hvor alle føler sig sikre, værdsatte og som de hører til.

UXV- Organisationen er stolt af at være en international arbejdsplads, hvor mangfoldighed og inklusion er en del af vores DNA.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ishøj Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

UXV Technologies ApS, Brogrenen, 2635 Ishøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6015046

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet